انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: مشکل مالکيت راه‌آهن ربطي به سازمان ليگ ندارد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
سرمربي تيم فوتبال راه‌آهن مي‌گويد مشکلات مالکيتي اين باشگاه ارتباطي به سازمان ليگ ندارد.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مشکل مالکيت راه‌آهن ربطي به سازمان ليگ ندارد 1
____________________________________
حميد استيلي در نشست خبري قبل از ديدار تيمش برابر نفت تهران از هفته دوم ليگ برتر چهاردهم اظهار کرد: ابتدا مي‌خواهم روز خبرنگار را به تمامي زحمت‌کشان اين عرصه و همين‌طور اهالي رسانه تبريک بگويم. اميدوارم با کمک شما فوتبال را به ساحلي آرام برسانيم.

به نقل از ايسنا، وي افزود: بازي اولمان مقابل استقلال بازي سختي بود. در نيمه اول بازي روند خوبي را داشتيم اما در نيمه دوم تمرکز تيم به هم ريخت و روي نقاط ضعفمان گل دريافت کرديم. در حال حاضر روي نقاط ضعفمان کار کرديم و سعي مي‌کنيم فردا بازي زيبايي را به نمايش بگذاريم.

وي تصريح کرد: علي منصوريان نيز مربي خوب و بادانشي است و رفيق و برادر من محسوب مي‌شود اما فردا به بهانه برگزاري اين بازي بايد مقابل دوست و رفيق قديمي‌ام قرار بگيرم.

وي در ادامه درباره مشکلات مالکيتي باشگاه نيز گفت: در هفته‌هاي گذشته تمرکز لازم را نداشتيم. گاهي مربيگري مي‌کردم و گاهي هم به دنبال انجام کارهاي تيم بودم. ما اعتقاد داريم مشکلات مالکيتي باشگاه بايد از طريق راه‌هاي قانوني حل و فصل شود. اميدوارم در هفته آينده اين اتفاق رخ دهد. شما در نظر داشته باشيد در حال حاضر بخش خصوصي که بخواهد اين تيم را خريداري کند، نزديک 20 ميليارد تومان بايد هزينه کند و اين پول نيز برنخواهد گشت. در برنامه 90 نيز گفتم کساني که هزينه را انجام داده‌اند، از روي عشق به فوتبال آن را انجام داده‌اند. مي‌خواهيم با يک سرمايه‌گذاري 10 ساله کار بازيکن‌سازي را انجام دهيم.

وي در ادامه در پاسخ به اين سؤال که آيا با وجود الزام قوه قضاييه باز هم براي راه‌آهن هزينه مي‌کنيد، گفت: نمي‌توانيم براي تيم هزينه نکنيم. هفته گذشته که مقابل استقلال بازي کرديم نزديک به 50 ميليون تومان برايمان هزينه داشت که پرداخت کرديم.

وي در پاسخ به سؤال خبرنگار ايسنا مبني بر اينکه مهدي تاج اعلام کرده بود در صورت حل نشدن مشکل مالکيتي باشگاه اين تيم نمي‌تواند در ليگ برتر حضور يابد، چطور شما دو بازي است بدون مشکل بازي مي‌کنيد؟ گفت: مالکيت تيم به سازمان ليگ ارتباط ندارد. باشگاه ما مديرعامل و تشکيلات دارد و من هم سرمربي تيم هستم. پس بحث مالکيتي ما هيچ‌گونه ارتباطي به سازمان ليگ ندارد.