انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: ابراهيموويچ خواهان بازگشت به يوونتوس است
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
ستاره سوئدي خط حمله تيم فوتبال پاري‌سن‌ژرمن قصد دارد در پايان قراردادش با پاريسي‌ها به تيم پيشين خود بازگردد.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ابراهيموويچ خواهان بازگشت به يوونتوس است 1
_____________________________________
يکي از مربيان پيشين زلاتان ابراهيموويچ اعلام کرد که ايبرا در پايان فصل آينده پاري‌سن‌ژرمن را ترک خواهد کرد و به تيم يوونتوس ايتاليا ملحق مي‌شود.

استفان هانسن، کسي که در دوران حضور ابراهيموويچ در تيم جوانان مالموي سوئد در کادر فني اين تيم حضور داشت، فاش کرد ايبراي 32 ساله مي‌خواهد فوتبال فرانسه را ترک کند و به تيمي بپيوندد که در سا‌ل‌‌‌هاي 2005 و 2006 براي آن توپ مي‌زد.

هانسن که اکنون هدايت تيم ميترا کوتراي اندونزي را بر عهده دارد و قرار است هدايت تيم ستارگان ليگ اندونزي را در ديداري نمايشي برابر يوونتوس بر عهده داشته باشد، به نشريه گاتزتا دلو اسپورت ايتاليا گفت: زلاتان آن زمان جوان و ديوانه بود اما الان فقط ديوانه است. من و او چند روز پيش از طريق اينترنت با يکديگر تماس داشتيم و او گفت که مايل است به يوونتوس برگردد و اين کار را اگر امسال انجام ندهد سال آينده انجام خواهد داد. او گفت که مسئله مالي مانعي براي پيوستن او به يوونتوس نخواهد بود.

ابراهيموويچ که در دو فصل حضورش بيشترين نقش را در دو قهرماني متوالي PSG در لوشامپيونه ايفا کرد و در ابتداي هفته جاري نيز هر دو گل پيروزي پاريسي‌ها را در سوپرجام فرانسه به ثمر رساند، ‌يوونتوس را در سال 2006 و پس از ماجراي کالچوپولي که بانوي پير را به سري B فرستاد ترک کرد. او پس از جدايي از بانوي پير به اينتر پيوست و از آنجا راه بارسلونا را در پيش گرفت هرچند در اين تيم با پپ گوارديولا،‌ سرمربي وقت کاتالان‌ها به مشکل برخورد و به ايتاليا برگشت تا دو فصل براي ميلان بازي کند. زلاتان در نهايت در سال 2012 به پاري‌سن‌ژرمن پيوست.