انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: ابراهيم‌زاده: داوري‌ها به ضرر پيکان بوده است
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
منصور ابراهيم‌زاده مي‌گويد داوري‌ها از همين ابتداي ليگ به ضرر تيمش شده است.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ابراهيم‌زاده: داوري‌ها به ضرر پيکان بوده است 1
___________________________________________
سرمربي تيم فوتبال پيکان در نشست خبري پيش از بازي تيمش مقابل سايپا با تبريک روز خبرنگار و تسليت درگذشت ناصر احمدپور اظهار کرد: امسال با توجه به نفراتي که جذب کرده‌ايم، همه دنبال اين هستند که ببينند پيکان چگونه بازي مي‌کند و چه جايگاهي را به‌ دست مي‌آورد. طبيعي است که شناخت بازيکنان از يکديگر و پيدا کردن هماهنگي زمان‌بر است.

به نقل از ايسنا، او ادامه داد: مي‌دانيم که سايپا تغييرات عمده‌اي را - از کادر فني گرفته تا بازيکنانش - در خود داشته و فردا بازي سخت و مشکلي با اين تيم داريم. بايد با تمرکز بازي کنيم و قطعا هدف ما کسب پيروزي است.

ابراهيم‌زاده درباره اجبار سازمان ليگ براي انتشار قراردادها و اين که گفته مي‌شود قرارداد چند بازيکن از جمله رحمتي واقعي نيست، گفت: همه شما مي‌دانيد که در اين چند سال هيچوقت با باشگاه درباره قرارداد بستن با يک بازيکن دخالتي نکرده‌ و وارد اين موضوع نشده‌ام؛ چرا که اين کار به بخش مديريتي برمي‌گردد و مديران باشگاه قوانين را بهتر از من مي‌دانند. حتي من اين را براي مربيان ديگر هم مي‌گويم و در اين نشست‌هاي خبري هم بهتر است به مسائل فني بپردازيم. مي‌توانيد اين موضوع را از مديران سؤال کنيد و من اعتقادي ندارم که وارد اين مسائل شوم.

سرمربي پيکان درباره اين که با تصميم او اميرحسين فشنگچي در اختيار کميته انضباطي قرار گرفته است، گفت: مديريت نيمکت و اتفاقات مربوط به آن به عهده سرپرست تيم است يعني اين که بازيکني اضافي روي نيمکت باشد يا اين که بازيکن پس از تعويض به رختکن مي‌رود، به وظايف سرپرست مربوط مي‌شود. من به عنوان سرمربي تشخيص مي‌دهم که کدام بازيکن، کي و کجا بازي کند اما اميرحسين فشنگچي يا بازيکناني مثل او خوب و تأثيرگذار هستند اما ممکن است در يک بازي نتوانند عملکرد خوبي داشته باشند. پس سرمربي صلاح مي‌داند که اين بازيکن در بازي بعد باشد يا نه.

ابراهيم زاده ادامه داد: يادمان باشد از نيروهايي که در اختيار داريم بايد به نحو احسن استفاده کنيم. اين نيست که اگر بازيکني اشتباهي مي‌کند به دنبال از بين بردن و محروم کردنش باشيم. بايد به دنبال اصلاح بازيکن و فرصت دادن به او باشيم. همه اينها نيروهاي خوب تيم هستند که يک روز ممکن است روز آنها نباشد. در سايت باشگاه هم تصميماتي که در اين مورد گرفته شده اعلام شده است. ممکن است در آينده درباره خود فشنگچي هم تصميمات مثبتي گرفته شود.

سرمربي پيکان با اشاره به اينکه تيمش از همين ابتداي ليگ دچار مشکلات داوري شده، گفت: افرادي که سال گذشته کار ما را دنبال مي‌کردند يادشان مي‌آيد که داوري‌ها از هفته چهارم خيلي به ضرر ما شد اما امسال اين اتفاق از همان بازي اول افتاده است. حتي برنامه 90 هم صحنه‌هاي مربوط به اشتباهات داور را نشان داد. اميدوارم داوران ما خيلي قوي‌تر و با اراده‌تر تصميم ‌بگيرند. ما در جام جهاني ديديم که داوران و کمک‌داوران چقدر ضعيف تصميم مي‌گرفتند و اميدواريم که تيم‌هاي ما از اشتباهات داوري ضرر نکنند.