انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: بيرانوند: آرزويم ديدن عابدزاده از نزديک است
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
او در اين مورد مي گويد:« براي ديدن عابدزاده لحظه شماري مي کنم. او الگوي من است و دوست دارم از نزديک او را ببينم.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بيرانوند: آرزويم ديدن عابدزاده از نزديک است 1
___________________________________
به گزارش "ورزش سه"، عليرضا بيرانوند، دروازه بان جوان نفت تهران براي بازي مقابل راه آهن برنامه هاي ويژه اي در سر دارد. او ابتدا در مورد بازي مي گويد:« خدا را شکر توانستيم در بازي اول نتيجه خوبي بگيريم. پرسپوليس با دايي در چند سال اخير، اولين بازي اش را هميشه برده اما ما توانستيم اين رکورد را بشکنيم و يک تساوي با ارزش کسب کنيم. به نظر من بازي با راه آهن سخت تر از پرسپوليس است. چون اين تيم روبروي استقلال خيلي بسته بازي کرد و فقط ه تجربه بازيکنان حريف باخت. با مريناتي که آقاي منصوريان براي بازيکنان در نظر گرفته، اميدوارم که دست پر از زمين خارج شويم و اولين پيروزي مان را دشت کنيم»

يکي از برنامه هاي بيرانوند براي اين بازي، ديدن عابدزاده از نزديک است. عابدزاده اي که اين فصل مربي دروازه بان هاي راه آهن است. او در اين مورد مي گويد:« براي ديدن عابدزاده لحظه شماري مي کنم. او الگوي من است و دوست دارم از نزديک او را ببينم. قطعا قبل از بازي به سمت او مي روم و براي حضور درون دروازه از ايشان رخصت مي گيرم»

بيرانوند در ادامه مي گويد:« عابدزاده براي من الگو است. چه از لحاظ فني و چه از لحاظ اخلاقي. خيلي دوست دارم يک روز بتوانم در حد او گلري کنم. حرکات او در بازي ايران استراليا را هرگز فراموش نمي کنم. ضعف خيلي از گبرها اين است که تا يک گل مي خورند روحيه خود را مي بازند اما ايده من اين است که وقتي يک گلر گل اول را مي خورد بايد مراقب باشد تا دومي را نخورد و ايل آخر. عابدزاده اينطوري بود. با اينکه از استراليا دو گل خورده بود اما طوري برخورد مي کرد که انگار ايران سه- صفر از حريف پيش است و به جام جهاني رفته. يادش بخير. آن بازي را در لرستان و مجلس عروسي يکي از اقوام مان ديديم. هيچ کسي حواسش به عروسي نبود، همه بازي را نگاه مي کردند!»

بيرانوند البته از عابدزاده يک سوال هم دارد. او مي خواهد سوالش را اينگونه مطرح کند:« در نوجوانان نفت که بازي مي کردم همه مي گفتند پرتاب دست هايت مثل عابدزاده است. من در بازي مقابل پرسپوليس يک توپ را با دست و تا 18 قدم حريف پرتاب کردم. مي خواهم از عابدزاده بپرسم پرتاب دستش تا کجا بود. مي خواهم بدانم پرتاب دست او بيشتر بود يا من!»