انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: باقري‌نيا: آماده‌ايم به نتيجه دلخواه‌ برسيم
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
سرمربي تيم فوتبال نفت‌مسجدسليمان گفت: کاملا آماده‌ايم مقابل پديده نتيجه دلخواه‌مان را به دست آوريم.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
باقري‌نيا: آماده‌ايم به نتيجه دلخواه‌ برسيم 1
________________________________________
عبدالمجيد باقري‌نيا اظهار کرد: در اين هفته تمرين‌هاي خوبي را پشت سر گذاشته‌ايم. پديده را هم آناليز کرده‌ايم و تمرينات‌مان را با توجه به شناختي که نسبت به حريف داشتيم، انجام داديم.

به نقل از ايسنا، وي خاطرنشان کرد: براي بازي با پديده تمام بازيکنان‌مان را در اختيار داريم و بازيکن مصدوم هم نداريم و کاملا آماده هستيم تا ان‌شاءالله نتيجه دلخواه‌مان را کسب کنيم.

سرمربي تيم فوتبال نفت‌ مسجدسليمان درباره برگزاري اين بازي در مسجدسليمان هم گفت: اين بازي در ورزشگاه شهيدبهنام محمدي مسجدسليمان برگزار مي‌شود و جريمه ما نيز بخشيده شده است و حضور هواداران در ورزشگاه براي تماشاي اين بازي رسما اعلام شد.

وي در ادامه عنوان‌ کرد: ما در بازي نخست‌مان مقابل سايپا نسبت به حريف موقعيت گلزني بيشتري داشتيم ولي نتوانستيم به خوبي از اين موقعيت‌ها استفاده کنيم و بايد اين مشکل را برطرف کنيم. ما تلاش کرديم براي بازي با پديده بخش هجومي‌مان را تقويت کنيم. در حال کار کردن روي ضربات نهايي مهاجمان‌مان هم هستيم تا ان‌شاءالله در ديدارهاي آينده بهتر کار کنيم.

باقري‌نيا درباره اين‌ که دو تيم نفت مسجدسليمان و پديده براي کسب عنوان قهرماني ليگ دسته يک ديدار فينالي مقابل هم برگزار کرده بودند‏، گفت: پديده علاوه بر اين‌ که سال گذشته مقابل نفت مسجدسليمان بازي کرد، مقابل تيم خود من يعني فولاد يزد نيز در ليگ دسته يک بازي کرد که در آن ديدار با نتيجه 2 بر يک پيروز شديم. در کل براي اين ديدار نه تيم ما و نه پديده مانند سال گذشته نيستيم. با توجه به بازي‌اي که از ديدار اول پديده در ليگ برتر ديدم، فقط دو بازيکن فصل گذشته خود را در اختيار دارد. در مورد تيم ما هم به همين صورت است. البته شايد نه به اين وسعت. به هر حال تيم ما هم تغيير و تحول بسياري داشته است. در کل در ليگ برتر کيفيت فني بازيکنان دو تيم به صورت فردي و درخواست مربيان از بازيکنان جديدشان نسبت به قبل قطعا فرق خواهد کرد.