انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: منصوريان: تا پايان براي رقبا اسلحه پنهان داريم
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
عليرضا منصوريان مي‌گويد تيمش تا پايان فصل براي رقيبان اسلحه پنهان دارد.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
منصوريان: تا پايان براي رقبا اسلحه پنهان داريم 1
____________________________________
سرمربي تيم فوتبال نفت تهران در نشست خبري پيش از بازي تيمش برابر راه‌آهن از هفته دوم ليگ برتر چهاردهم با تبريک روز خبرنگار اظهار کرد: خوشحالم که همه هم‌دوره‌اي‌هاي ما الان شرايطي پيدا کرده‌اند که سرمربي تيم‌هاي ليگ برتري باشند. هفته گذشته با علي دايي مچ انداختم و فردا هم با حميد استيلي رقابت مي‌کنم که پيشکسوت من است. روابط خانوادگي خوبي با هم داريم و برادر واقعي من به حساب مي‌آيد. من بازي بسيار خطرناکي را براي تيممان پيش‌بيني کرده‌ام.

به نقل از ايسنا، او ادامه داد: راه‌آهن از نظر مالکيت باشگاهش برخي نابه‌ساماني‌ها را دارد ولي ما در بازي اين تيم مقابل استقلال هيچ تفاوتي در کارشان از اين نظر احساس نکرديم. راه‌آهن مثل ما جوانان کاربلدي دارد و به بازيکنانم گفته‌ام که بايد خيلي مراقب باشند. راه‌آهن را نسبت به عقيده‌اي که داريم آناليز کرده‌ايم و به‌دنبال اين هستيم که بازي زيبا همراه با نتيجه را انجام دهيم. اميدوارم شرايطي پيش نيايد که مجبور شويم براي نتيجه‌گيري در طول بازي از زيرکي استفاده کنيم.

منصوريان در پاسخ به اين سؤال که آيا مثل پرسپوليس براي راه‌آهن هم اسلحه پنهان داريد، گفت: ما تا آخر فصل اسلحه پنهان خواهيم داشت. درباره اين موضوع با کادر فني‌مان صحبت کرده‌ايم که در هر بازي هر کدام از بازيکنان ما بايد اسلحه پنهان باشند. در فوتبال امروز اگر تيمي بتواند بازي زيبا به همراه بازي فشرده را انجام دهد به جذابيت‌هاي اين ورزش کمک کرده است.

سرمربي نفت درباره حرکت جالب خود در بازي مقابل پرسپوليس که پس از به ثمر رسيدن گل تساوي با تک تک نيمکت‌نشينان تيمش دست داد، گفت: ما در تيممان کاملا اتحاد داريم. امسال در انتخاب بزرگ‌تر‌هاي تيم و همچنين حفظ بازيکنان باتجربه خيلي با وسواس عمل کرده‌ايم. مسائل فني يک بخش از کار هر تيم است و اتحاد و همدلي هم بخش بسيار مهمي است که معمولاً کارهاي نشدني به کمک همين اتحاد انجام مي‌شود.‌ سن‌هاي بازيکنان ما خيلي به هم نزديک است. خود من هم تازه 43 سال سن دارم و هنوز فضاي خوشحالي بعد از گل در وجودم هست. ما هر روز قبل تمرين يک حلقه‌ اتحاد تشکيل مي‌دهيم و سعي مي‌کنيم اين اتحاد و همدلي را تا پايان فصل حفظ کنيم.