انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: دايي نبود، بيشتر بازيکنان در تيم نمي‌ماندند
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
مديرعامل باشگاه پرسپوليس با بيان اينکه از تجربه سرمربي اين تيم استفاده مي‌کند، گفت: اگر علي دايي نبود، بيشتر بازيکنان پرسپوليس در تيم نمي‌ماندند.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دايي نبود، بيشتر بازيکنان در تيم نمي‌ماندند 1
_______________________________________
عليرضا رحيمي درباره وضعيت پرسپوليس اظهار داشت: ابتدا بايد بگويم که 30 سال است با مطبوعات در ارتباط هستم و براي همه رسانه‌ها احترام قائلم. در نخستين نشست خبري که با خبرنگاران داشتم، اعلام کردم که ما نياز به حمايت رسانه‌ها داريم.

به نقل از تسنيم، وي ادامه داد: من در جاهاي ديگري فعاليت کرده‌ام اما بايد گفت به راحتي نمي‌توان از تيم‌هاي پرسپوليس و استقلال عبور کرد. پرسپوليس بدهي‌هايي دارد که بايد به کمک همه آن را حل کنيم، بنابراين تاکيد مي‌کنم که پرسپوليس نياز به حمايت دارد.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس در مورد وضعيت مهرداد پولادي تصريح کرد: من با پولادي در تماس هستم و به او گفته‌ام که قراردادش در فدراسيون فوتبال و سازمان ليگ موجود است و اين بازيکن با پرسپوليس قرارداد دارد. پولادي بازيکن شاخص تيم ملي در جام جهاني بود و علاقمند به حضور در پرسپوليس هستيم.

رحيمي در مورد اينکه اگر پولادي با پرسپوليس قرارداد دارد، چرا در تمرينات شرکت نمي‌کند، گفت: منتظر هستيم که ظرف 2،3 روز ديگر در تمرينات پرسپوليس شرکت کند. پولادي مي‌تواند به قراردادي که بسته نگاه کند و بداند که به او احترام گذاشته‌ايم و دوست داريم در پرسپوليس حضور داشته باشد.

حسين کاظم‌پور يکي از اعضاي هيئت مديره پرسپوليس گفته بود رحيمي مدير هزينه است نه مدير درآمد. رحيمي در اين زمينه به تسنيم گفت: اگر من اسپانسر داشته باشم، به دنبال درآمد مي‌روم اما وقتي حق ندارم با وجود داشتن اسپانسر به دنبال درآمد بروم چه کار مي‌توانم انجام دهم؟ من حق درآمدزايي ندارم که دنبال درآمد بروم.

رحيمي در خصوص اختلاف نظر بين وي با اعضاي هيئت مديره پرسپوليس خاطرنشان کرد: اختلاف نظر بايد وجود داشته باشد. نمي‌شود هر چيزي که من مي‌گويم همه بگويند درست است، اما اين اختلاف بايد درون خودمان حل شود. اين نکته را نيز بايد عنوان کنم که هر حرکتي که انجام مي‌دهيم، بايد طبق مصوبه هيئت مديره باشد.

وي در پاسخ به اين سوال که آيا اسپانسر به تعهداتش عمل کرده يا نه، عنوان کرد: جلسه‌اي با اسپانسر داشتيم که مشکلات حل شود. اين جسله خوب بود و فکر نمي‌کنم مشکلي وجود داشته باشد.

مديرعامل پرسپوليس در بخش ديگري از صحبت‌هاي خود با تسنيم به قرارداد بازيکنان پرسپوليس اشاره کرد و گفت: هواداران پرسپوليس بدانند که تعدادي از بازيکنان پرسپوليس مانند پيام صادقيان با باشگاه قرارداد سفيد امضا کرده‌اند. ما مبلغ قرارداد ذکر شده در برگه قرارداد را به اين بازيکنان اطلاع داديم اما آنها با وجود اينکه از فصل قبل طلب داشتند و هيچ پولي هم در فصل جاري به آنها پرداخت نکرده‌ايم، قرارداد سفيد با پرسپوليس امضا کردند. هواداران پرسپوليس بايد بدانند که چه بازيکناني در تيم بازي مي‌کنند.

رحيمي ادامه داد: علي دايي به عنوان سرمربي پرسپوليس در اين فصل در مورد قرارداد بازيکنان خيلي به ما کمک کرد. اين من بودم که از دايي خواهش کردم به ما کمک کند و با هم هماهنگ هستيم. دايي فرد کوچکي نيست و افتخار مي‌کنم از تجربيات او استفاده مي‌کنم. اگر دايي نبود، بيشتر بازيکنان پرسپوليس در تيم نمي‌ماندند، پس چرا نبايد از تجربه دايي استفاده مي‌کردم؟

وي ادامه داد: دايي نيازي به حمايت من ندارد و نامش بزرگتر از حمايت من است. قرارداد دايي با باشگاه پرسپوليس 3 ساله است و اين نشان دهنده حمايت باشگاه از سرمربي است. همه بايد دست به دست هم دهيم تا به پرسپوليس کمک کنيم.