انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: اسکوچيچ: پرسپوليس را به دردسر مي‌اندازيم
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
اسکوچيچ: پرسپوليس را به دردسر مي‌اندازيم

سرمربي تيم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بازيکناني داريم که پرسپوليس را با دردسرهاي زيادي روبرو مي‌کنند.

اسکوچيچ: پرسپوليس را به دردسر مي‌اندازيم 1



 دراگان اسکوچيچ عصر امروز (چهارشنبه) در نشست خبري پيش از بازي فولاد مقابل پرسپوليس که در سالن جلسات مجتمع فرهنگي ورزشي فجر اهواز برگزار شد، ضمن تبريک روز خبرنگار اظهار داشت: اتکا به جوانگرايي  يکي از اولويت‌هاي کاري من است و  با توجه به وضعيتي که وجود دارد، کار را ادامه خواهيم داد.

وي افزود: با توجه به جوان بودن بازيکنان فولاد، از تيم راضي هستم زيرا هر مربي مي‌تواند با اين بازيکنان ايده خود را به تيم تزريق کند.

به گزارش تسنيم، اسکوچيچ با اشاره به محروميت‌هاي به وجود آمده، تصريح کرد: وضعيت فولاد خوزستان روز به روز بهتر خواهد شد. بايد از هواداران فولاد خوزستان بخواهم که صبوري خود را حفظ کنند، زيرا محروميت‌ها را يک روز قبل از بازي با تراکتورسازي به ما اعلام کردند و ما چند ساعت قبل از اين بازي متوجه شديم که چند بازيکن ما حق بازي ندارند.

سرمربي فولاد خوزستان ادامه داد: ساسان انصاري در بازي با پرسپوليس  حضور دارد که اين حضور تاثير زيادي بر روحيه بازيکنان خواهد داشت و در مقابل حريف خود بازي قابل قبولي انجام خواهيم داد.

وي افزود: قبل از اين محروميت‌ها، تيم خود را بر اساس حضور اين بازيکنان بسته بوديم، با اين حال در آينده نزديک چند بازيکن در پست‌هاي مختلف به تيم تزريق خواهيم کرد. شرايط موجود در تيم فولاد خوزستان را درک مي‌کنيم و تسليم نمي‌شويم بلکه با شرايط فعلي کنار مي‌آييم و با قدرت در مسابقات حضور خواهيم داشت.

سرمربي فولاد خوزستان با اشاره به مصدوميت برخي از بازيکنان گفت: آرش افشين و اميد خالدي بازيکناني مصدوم ما هستند اما تمرينات ميداني‌شان را شروع کردند. ايمان موسوي هم بازيکن محروم فولاد خوزستان است.

وي ادامه داد: با توجه به اين مسئله، تاکتيک‌هايي را اجرا مي‌کنيم و براساس داشته‌هاي خود به زمين مسابقه وارد مي‌شويم.

سرمربي فولاد خوزستان در پاسخ به سوال خبرنگاري مبني بر چينش بازيکنان در بازي مقابل پرسپوليس گفت: سيستم خود را فردا در زمين ارائه خواهم کرد و اجازه دهيد در اين مورد توضيحي ندهم.

اسکوچيچ در پاسخ به سوال ديگري مبني بر کيفيت چمن ورزشگاه غدير اهواز گفت: در اين مورد صحبتي نمي‌کنم و مسئولان مربوطه بايد پاسخ بدهند.

وي افزود: روي حرکات و کار سروش رفيعي، داستان و شريفات در بازي فردا سرمايه‌گذاري کرده‌ايم که مي‌دانم اين 3 نفر دردسرهاي زيادي براي پرسپوليس به وجود مي‌آورند.

سرمربي فولاد خوزستان با اشاره به حضور نداشتن برخي ستاره‌هاي فصل گذشته فولاد خوزستان، در اين تيم، گفت: رضايي و کرمي بازيکنان آزاد تيم بودند و حق انتخاب را داشتند که جاي ديگري بروند تا شرايط براي آنها بهتر باشد. ضمن اينکه برخي از بازيکنان داخلي پول بيشتري نسبت به بازيکنان خارجي طلب مي‌کنند.

اسکوچيچ در پاسخ به سوال ديگري مبني بر اينکه آيا در بازي فردا پيروز ميدان خواهيد بود، گفت: با توجه به حمايت هواداران براي برتري مقابل پرسپوليس به ميدان مي‌رويم.

سرمربي فولاد خوزستان در رابطه با حفظ قهرماني ليگ برتر در فصل جديد نيز گفت: من و تيمم اميدوار هستيم که اين قهرماني حفظ شود ولي با وضعيتي که براي تيم به وجود آمد بايد هواداران و مردم واقع‌بينانه‌تر به فولاد خوزستان نگاه کنند.

اسکوچيچ در پايان، بختيار رحماني را يک عنصر بسيار سازنده براي تيم فولاد دانست و افزود: بختيار رحماني يکي از دلايل اصلي بود که من فولاد خوزستان را انتخاب کردم.