انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: پذیرش بدون آزمون دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی جهادکشاورزی همدان
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.

رئیس مرکز آموزشی شهید مدنی جهادکشاورزی همدان از پذیرش دانشجو در مقاطع کاردانی و کارشناسی بدون آزمون در سال‌جاری خبر داد.

محمدحسن جهانگیری در گفت‌وگو با خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه همدان، با اعلام این خبر، افزود: در حال حاضر دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی همدان 500 دانشجو در مقاطع کاردانی و کارشناسی دارد که در 17 رشته شامل زیربخش‌های کشاورزی تحصیل می کنند.

وی ادامه داد: از امسال در دو مقطع کاردانی و کارشناسی بدون آزمون دانشجو می پذیریم و متقاضیان می‌توانند برای مهرماه از طریق سایت دانشگاه جامع علمی کاربردی ثبت نام کنند.

جهانگیری با بیان اینکه دانشجویان فارغ التحصیل از مرکز علمی کاربردی جهادکشاوزری، بیکار نمی مانند، اظهار کرد: با توجه به اینکه این دانشجویان علاوه بر گذراندن دروس تئوری، دروس عملی را هم می گذرانند در صورت داشتن زمین، امکانات، سرمایه و آب، بیکار نمی‌مانند.

به گفته جهانگیری، از سال گذشته به دانشجویان روستازاده و روستایی 15 درصد تخفیف شهریه تعلق می گیرد.

وی در ادامه با اشاره به کسب رتبه سوم علمی کاربردی جهادکشاورزی همدان در بین 33 مرکز موجود در کل کشور، اظهار کرد: بر اساس شاخص‌های عملکردی موجود دانشگاه علمی کاربردی همدان توانست حایز رتبه سوم شود.


منبع:ایسنا