انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: فرجی دانا و فانی برای پاسخگویی به کمیسیون آموزش می‌روند
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
وزرای علوم، تحقیقات و فناوری و آموزش ‌و پرورش به منظور پاسخ به سوالات نمایندگان در جلسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس حضور خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، رییس سازمان فنی‌و حرفه‌ای کشور نیز جهت ارایه گزارش به کمیسیون آموزش مجلس می‌رود.

کارگروه‌های آموزش و پرورش، علوم انسانی و اسلامی شدن دانشگاه‌ها، آموزش‌های مهارتی و آموزش عالی و آموزش پزشکی این کمیسیون نیز با دعوت از مسئولان مربوطه تشکیل جلسه خواهند داد.

بررسی طرح اصلاح برخی از قوانین در راستای حمایت از تولید ملی و جمع‌بندی بحث اقتصاد مقاومتی با حضور مرکز پژوهش‌های مجلس و طرح الحاق یک ماده به ‌عنوان ماده 22 مکرر به قانون افزایش بهره‌وری بخش کشاورزی و منابع طبیعی نیز از دستورهای کاری اعضای کمیسیون خواهد بود.

در جلسه کمیسیون اجتماعی بررسی می‌شود پاسخگویی وزیر تعاون به سوالات نمایندگان/ تقاضای انتقال سید امیر حسین قاضی‌زاده به کمیسیون بهداشت

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منظور پاسخ به سوال 6 نماینده در جلسه کمیسیون اجتماعی حضور خواهد داشت.

بر اساس این گزارش اعضای کمیسیون اجتماعی به بررسی تقاضای انتقال کمیسیون سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی به کمیسیون بهداشت و درمان می‌پردازند.

ادامه بررسی طرح بیمه بیکاری و حمایت از بیکاران متقاضی کار ( اعاده شده از شورای نگهبان) و طرح یک فوریتی الحاق یک تبصره به ماده 5 قانون گزینش معلمان و کارکنان آموزش و پرورش ( اعاده شده از صحن) و همچنین تبادل نظر در مورد اهداف و برنامه‌های کمیسیون اجتماعی در اجلاسیه سوم در این کمیسیون رسیدگی می‌شود.

بر اساس این گزارش، اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس نیز به ادامه بررسی طرح افزایش نرخ باروری و پیشگیری از کاهش جمعیت کشور، ادامه بررسی طرح اصلاح قانون بیمه اجتماعی کارگران ساختمانی و ادامه بررسی راه‌کارهای جلوگیری از دریافت خارج از تعرفه برخی پزشکان می‌پردازند.

منبع:ایسنا