انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: نشست صمیمی وزیر علوم با خیّرین آموزش عالی
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
معاون اداری، مالی و مدیریت منابع و رئیس کمیته خیّرین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از برگزاری نشست جمعی از خیّرین آموزش عالی هم زمان با میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) با حضور وزیر علوم خبر داد.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر امید با اشاره به اهمیت تکریم خیّرین و تجلیل از خدمات ارزشمند و ماندگار ایشان در حوزه آموزش عالی کشور، از برنامه ریزی های وزارت علوم برای تحقق این امر مهم خبر داد وبا یادآوری اقدام کمیته خیّرین این وزارت در ثبت روز خیّرین آموزش عالی در تقویم دانشگاهی که همان روز پانزدهم ماه مبارک رمضان و مصادف با میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) است، از دانشگاهها و موسسات آموزش عالی درخواست کرد در این روز اقدامات درخوری را برای تکریم خیّرین و تجلیل از اقدامات موثر و راهگشای آنان به عمل آورند.

رئیس کمیته خیّرین وزارت علوم همچنین اعلام کرد با برنامه ریزی های صورت گرفته در وزارت علوم، مقدمات برگزاری دیدار صمیمانه جمعی از خیّرین آموزش عالی با وزیر علوم پیش بینی شده است و به زودی این نشست برگزار می شود.

دکتر امید با تاکید بر نقش و اهمیت اینگونه دیدارها، مهمترین هدف وزارت علوم از برگزاری این برنامه ها را قدردانی و قدرشناسی از خیّرین و اقدامات ارزشمند آنان عنوان کرد.

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم در پایان ، با اشاره به سیاست راهبردی وزارت علوم در افزایش میزان مشارکت عمومی در توسعه زیر ساخت های آموزش عالی کشور، بیان دغدغه ها و مشکلات فرا روی حضور و مشارکت خیّرین در آموزش عالی و آشنایی مسئولین و خیّرین آموزش عالی از دیدگاهها و نظرات همدیگر را از دیگر اهداف برگزاری این برنامه عنوان کرد.

منبع:ایسنا