انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: حاشيه‌ بازي فولاد و پرسپوليس 2
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
تيم فوتبال پرسپوليس براي رفتن به ورزشگاه غدير اهواز به دليل نيامدن نيروي انتظامي دقايقي دچار تأخير شد.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
حاشيه‌ بازي فولاد و پرسپوليس 2 1
_____________________________
تيم‌هاي فوتبال پرسپوليس و فولاد خوزستان از ساعت 19 و 30 دقيقه امروز در ورزشگاه غدير اهواز در گرماي 44 درجه به مصاف يکديگر خواهند رفت که حاشيه‌هاي اين بازي را در زير مي‌خوانيد:

به نقل از فارس، در جلسه هماهنگي بازي پرسپوليس و فولاد پرسپوليسي‌ها به دليل اتفاقات فصل گذشته که منجر به شکستگي شيشه‌هاي اتوبوس در هنگام رفتن به فرودگاه شد از مسئولان برگزاري خواستند که براي حمايت‌شان از محل هتل تا ورزشگاه غدير نيروي انتظامي به آنها کمک کند اما پرسپوليسي‌ها امروز هر چه در هتل ايستادند تا نيروي انتظامي بيايد و به سمت ورزشگاه بروند اين اتفاق نيفتاد و دقايقي در هتل ماندني شدند و ديرتر طبق برنامه قبلي راهي ورزشگاه شدند. البته اين موضوع موجب اعتراض قرمزپوشان قرار گرفت و به جلال مرادي ناظر بازي گفته شد.

*يک نفر از هيأت فوتبال استان خوزستان پس از اينکه متوجه شد قرمزپوشان دچار مشکل شده‌اند با خودروي خود به هتل نيشکر محل اقامت پرسپوليسي‌ها رفت و براي اينکه اتوبوس اين تيم را از در مخفي ورزشگاه غدير به داخل ببرد پرسپوليسي‌ها را اسکورت کرد.

*با وجود اينکه هنوز حدود دو ساعت مانده به برگزاري بازي ترافيک بسيار شديدي در اتوبان‌هاي منتهي به ورزشگاه غدير پيش آمده و تعداد زيادي از هواداران با پياده‌روي به سمت ورزشگاه در حال حرکت هستند.

*يک نماينده از تيم فوتبال پرسپوليس زودتر به ورزشگاه غدير رفت و زمين چمن اين ورزشگاه را بررسي کرد.