انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: اسمارت فون LG G3 A رسما معرفی شد : نمایشگر ۵.۲ اینچی ، پردازنده اسنپدراگون ۸۰۰ ، رم د
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
عنوان اصلی : 
اسمارت فون LG G3 A رسما معرفی شد : نمایشگر ۵.۲ اینچی ، پردازنده اسنپدراگون ۸۰۰ ، رم دو گیگابایتی و دوربین ۱۳ مگاپیکسل
دقایقی قبل کمپانی ال جی عضو جدید خانواده G3 را معرفی نمود.این اسمارت فون که LG G3 A نام دارد از صفحه نمایشی ۵.۲ اینچی بهره برده و برخی مشخصات را از پرچم دار ال جی به ارث برده است.

اسمارت فون LG G3 A رسما معرفی شد : نمایشگر ۵.۲ اینچی ، پردازنده اسنپدراگون ۸۰۰ ، رم د 1همانطور که گفتیم LG G3 A دارای نمایشگری ۵.۲ اینچی است اما مانند نسخه اصلی G3 از رزولوشن QHD بهره مند نشده و دارای وضوح ۱۰۸۰p است.در بخش پردازنده نیز ال جی از چیپ اسنپدراگون ۸۰۰ کوالکام با فرکانس ۲.۲۶ گیگاهرتز در این گوشی استفاده کرده است.
LG G3 A دارای دو گیگابایت حافظه رم ، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت ارتقاء از طریق درگاه میکرو اس دی ، باتری ۲۶۱۰ میلی‌آمپر ساعتی و پشتیبانی از شبکه LTE-A است.
در بخش دوربین خوشبختانه ال جی از همان سنسور ۱۳ مگاپیکسلی G3 استفاده کرده که به لطف وجود فوکوس لیزری ، لرزش‌گیر اپتیکال و البته اندروید ۴.۴ ، ویژگی های جذاب بخش دوربین LG G3 در این گوشی هم قابل اجرا است.LG G3 A همچنین از یک دوربین ۲.۱ مگاپیکسلی در قسمت جلو بهره می برد.
اسمارت فون LG G3 A رسما معرفی شد : نمایشگر ۵.۲ اینچی ، پردازنده اسنپدراگون ۸۰۰ ، رم د 1
همان‌طور که در تصویر زیر می‌بینید در درب پشتی G3 A خبری از ظاهر فلزی برس‌خورده نیست و جنس بدنه با وجود این‌که بیشتر شبیه به جی۲ به نظر می‌رسد ال‌جی آن را الگوی metallic 3D نامیده است.
اسمارت فون LG G3 A رسما معرفی شد : نمایشگر ۵.۲ اینچی ، پردازنده اسنپدراگون ۸۰۰ ، رم د 1
یک قابلیت نرم‌افزاری جدید این گوشی امکان اجرای فرمان‌هایی مانند کنترل موزیک‌پلیر و آلارم توسط حرکت مچ دست است. این گوشی احتمالاً تنها برای بازار کره جنوبی معرفی شده است و ال‌جی برنامه‌ای برای عرضه جهانی آن ندارد.