انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: شایعه : نسخه ۴.۷ اینچی آیفون ۶ به یک باتری ۲۱۰۰ میلی آمپرساعتی مجهز است
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
بدون شک آیفون های اپل یکی از بهترین اسمارت فون های موجود در بازار و دارای طرفداران بسیار زیادی هستند اما یکی از مشکلاتی که کاربران آیفون همیشه با آن دست و پنجه نرم می کنند مشکی ظرفیت باتری این محصولات است. باتری‌های کنونی آیفون ۵s ظرفیتی ۱۵۷۰ میلی آمپرساعتی دارند که اگرچه برای یک اسمارت فون در قطع ۴ اینچی توانی مناسب محسوب می‌شود، اما این باتری یارای رقابت با توان کاربران پرمصرفش را ندارد!

بنا به اخبار و شایعاتی که تا کنون از آیفون ۶ اپل منتشر شده است ، اپل قصد دارد تا نسل ششم آیفون های خود را در دو سایز ۴.۷ و ۵.۵ اینچی تولید کند که در مورد باتری بعید به نظر می رسد که از ظرفیت های قبلی در این محصولات جدید استفاده کند.
اما اخباری که تاکنون به گوش رسیده، چندان انتظارات را برآورده نکرده است. در ابتدا خبری منتشر شد که آیفون ۶ ورژن ۴.۷ اینچی تنها ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت افزون‌تری نسبت به باتری‌های کنونی آیفون ۵ خواهد داشت؛ یعنی ظرفیتی بین ۱۸۰۰ تا ۱۹۰۰ میلی‌آمپر ساعت. این شایعات با انتشار تصویر باتری این اسمارت فون نیز اندکی رنگ واقعیت به خود گرفت تا ظرفیتی ۱۸۱۰ میلی آمپرساعتی برای این اسمارت فون تصور شود.
شایعه : نسخه ۴.۷ اینچی آیفون ۶ به یک باتری ۲۱۰۰ میلی آمپرساعتی مجهز است 1
امروز گفته‌هایی به نقل از یکی از آنالیزورهای چینی منتشر شده که امیدها را دوباره به کاربران بازخواهد گرداند. سونگ چانگ شو رییس شرکت آنالیز بازار ESM-China که پیش‌تر نیز اخباری در مورد سنسورهای خاص به کار رفته در آیفون برای رسانه‌ها آورده بود، از یک باتری بزرگ‌تر برای آیفون ۶ با ظرفیتی ۲۱۰۰ میلی آمپرساعتی سخن گفته است.
خانم چانگ این خبر را به نقل از یکی از تأمین‌کنندگان محصولات اپل ارائه کرده و گفته که تصاویر لو رفته از باتری آیفون ۶ تنها برای تست بوده و باتری نهایی آیفون ۶ نیست.
در گزارش جدید صحبتی از ظرفیت باتری مدل بزرگ‌تر آیفون ۶ به میان نیامده و تنها شواهدی که در مورد آن وجود دارد به همان ظرفیت ۲۵۰۰ میلی آمپرساعتی گزارش پیشین مربوط می‌باشد. آیا چنین ظرفیتی به فرض صحیح بودن این خبر برای آیفون ۶ و کاربران آن کفایت می‌کند؟