انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: معرفی ۷ گوشی پرچمدار آینده چین
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
با معرفی تعداد زیادی از گوشی های هوشمندی که به تازگی وارد بازار شد ه اند، شاید اینطور به نظر برسد که بهترین های بازار را پشت سر گذاشته ایم. اما واقعیت این است که هنوز خبرهای جدیدی در راه است!
امسال شاهد معرفی گوشی های هوشمند چینی همچون:
Xiaomi MI4، Huawei Honor6، Nubia Z7، One Plus One، Vivo Xshot و Oppo Find7 بودیم. در حالیکه این گوشی ها از جمله قوی ترین و پیشرفته ترین گوشی های دنیا هستند، اما کمپانی های چینی برگ های برنده دیگری نیز دارند. در اینجا به معرفی ۷ پرچمدار آینده گوشی های چینی می پردازیم که بازار منتظر معرفی آنها است.
Meizu MX4:
کمپانی می زو اولین شرکتی بود که پرچمدار خود را در سال ۲۰۱۳ معرفی کرد. اما امسال به نظر می رسد آخری باشد. شاید این ایده بدی نباشد که می زو در معرفی محصولات خود بکار گرفته است. چرا که قیمت قطعات کاهش می یابد و سخت افزارها قدیمی می شوند و تولید کنندگان آمادگی بیشتری پیدا می کنند. در حال حاضر می زو تصمیم به ارائه MX4 در ماه سپتامبر دارد و آنطور که از شایعات شنیده می شود، می توانیم انتظار معرفی ۴ مدل هوشمند که از پردازنده های Mediatek تا Samsung Exynos استفاده می کنند را داشته باشیم. هر ۴ مدل از باند مخابراتی ۴G پشتیبانی کرده و با رابط کاربری اختصاصی می زو یعنی Flyme 4.0  منتشر می شوند. بعلاوه صفحه نمایش ۲K، دوربین ۲۰ مگاپیکسلی و طراحی بسیار باریک بدنه از دیگر مشخصات MX4 می باشد.
معرفی ۷ گوشی پرچمدار آینده چین 1
Huawei Ascend Mate 3:
هنوز مطمئن نیستیم که جدیدترین محصول هوآوی، Ascend Mate 3 است یا Ascend D3 . اما آنچه می دانیم این است که از جدیدترین پردازنده هوآوی یعنی Kirin 920 که در Honor 6 استفاده شده است، بهره می برد. پشتیبانی از شبکه مخابراتی ۴G، صفحه نمایش ۱۰۸۰ ، بدنه فلزی و حسگر اثر انگشت از دیگر مشخصات آن است.
معرفی ۷ گوشی پرچمدار آینده چین 1
Lenovo Vibe Z2 Pro:
کمپانی لنوو قوی ترین گوشی هوشمند خود را دقایقی پیش معرفی کرد. صفحه نمایش ۶ اینچی، پردازنده Snapdragon 801، حافظه رم ۳ گیگابایتی، صفحه نمایش ۲K، باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری که همه در یک بدنه تنها با قطر ۷.۷ میلی متر قرار گرفته اند، از مشخصات این گوشی هوشمند است. البته نسخه ۵.۵ اینچی آخرین محصول لنوو با صفحه نمایش ۱۰۸۰ نیز در راه است.
معرفی ۷ گوشی پرچمدار آینده چین 1
Oppo N2:
آخرین محصول کمپانی Oppo در واقع ارتقاء یافته مدل سال گذشته این شرکت یعنی Oppo N1 است که از دوربین با قابلیت چرخش بهره می برد. Oppo N1 همچنان در حال فروش است و نسخه مینی آن نیز در راه است. علاوه بر دوربین چرخشی N2،  پشتیبانی از شبکه مخابراتی ۴G، بدنه محکم تر و کیفیت نور بهتر نسبت به N1 از دیگر مشخصات آن است.
معرفی ۷ گوشی پرچمدار آینده چین 1
Vivo Xplay 4:
در سال ۲۰۱۳ کمپانی Vivo از قوی ترین گوشی هوشمند دنیا یعنی Vivo Xplay 3S با صفحه نمایش ۲Kپرده برداری کرد که باور کنیم یا خیر لقب هوشمندترین گوشی بازار را از آن خود کرد. حال همه منتظر هستند تا کمپانی Vivo محصول جدید خود یعنی Xplay4 را معرفی کند تا شاهد نوآوری های این شرکت محبوب باشند. شایعات حاکی از آن است که گوشی جدید شرکت Vivo دارای صفحه نمایش ۵  اینچی از جنس یاقوت کبود و بدنه ای فلزی خواهد بود. البته شک داریم که این مشخصات نهایی گوشی جدید Vivo باشد. چرا که سری Xplay همگی گرایش به سمت صفحه های نمایش بزرگ تری دارند.
 معرفی ۷ گوشی پرچمدار آینده چین 1
IUNI U3:
کمپانی آی یونی به تازگی به طرفداران خود اعلام کرده است که گوشی جدیدی را در دست انتشار دارد و اگر این کمپانی روند سال گذشته خود را درپیش بگیرد، شاهد ارائه ی یک گوشی ۱۹۹۹ یوآنی با آخرین سخت افزار روز خواهیم بود. صفحه نمایش ۲K و بدنه فلزی از ویژگی های گوشی جدید آی یونی است.
معرفی ۷ گوشی پرچمدار آینده چین 1
Gionee Elife E8:
کمپانی جیونی( یا بهتر بگوییم: جینی) نیز اخیراً صحبت هایی در مورد محصول جدید خود کرده است. اگر استراتژی نامگذاری محصولات جینی عوض نشود، محصول جدید آن Gionee Elife 8 لقب خواهد گرفت. البته انتظار نداریم که Elife 8 تغییرات زیادی نسبت به Elife 7 داشته باشد. صفحه نمایش ۲K، طراحی باریکتر، ظرفیت باتری بیشتر و بهبود نرم افزاری از تغییرات قابل پیش بینی Elife 8 می  تواند باشد.
 معرفی ۷ گوشی پرچمدار آینده چین 1
گوشی هایی که معرفی نمودیم همگی از پرچمداران بازار چین بودند. در حالی که نباید از دیگر شرکت های چینی همچون TCL و CoolPad که گوشی هایی قدرتمندی با پردازنده هایی همچون Mediatek MT6595  تولید می کنند غافل بود.
نظر شما در این باره چیست؟