انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: انتشار مشخصات احتمالی نکسوس ۸ گوگل : پردازنده ۶۴ بیتی تگرا ۴ ، ۴ گیگابایت رم ، نمایشگ
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
تا امروز اخبار و شایعات بسیاری پیرامون نسخه بعدی تبلت نکسوس گوگل منتشر شده اما هیچکدام از این خبر ها اطلاعات جامعی در مورد این تبلت در اختیار ما قرار نداده است ، حتی هنوز تولید کننده این محصول نیز مشخص نشده هرچند که برخی شایعات از احتمال تولید این محصول توسط اچ تی سی خبر می دهند.اما اکنون مشخصاتی از نکسوس ۸ منتشر شده که آن را محصولی جذاب نشان داده است.

با توجه به اینکه اندورید L از پردازنده های ۶۴ بیتی پشتیبانی می کند زیاد دور از انتظار نیست که گوگل هم محصولی با نوع پردازنده روانه بازار کند.ضمنا از آن‌جایی که پردازنده ۶۴ بیتی کوالکام هنوز آماده نیست استفاده از تگرا ۴ انویدیا منطقی به نظر می‌رسد.
در این شایعه نیز همچنان نکسوس ۸ را با نام رمز Flounder یا Volantis معرفی کرده اند.همچنین مشخصاتی نظیر ۴ گیگابایت رم ، ۱۶/۳۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی، دوربین ۸ مگاپیکسلی در عقب و ۳ مگاپیکسلی در جلو، بدنه آلومینیومی و صفحه نمایش ۸٫۹ اینچی با رزلوشن ۱۴۴۰×۲۰۴۸ و تراکم پیکسل ۲۸۱ پیکسل بر اینچ از برای این محصول در نظر گرفته شده است.
بنا به شایعات ، گوگل نکسوس ۸ در ماه اکتبر یا نوامبر معرفی خواهد کرد اما هنوز هیچ خبر رسمی از زمان معرفی این محصول منتشر نشده است.