انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: وزیر بهداشت: امیدوارم مشکلات خوابگاه‌ها به حداقل برسد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
مراسم تودیع و معارفه معاون دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت،درمان وآموزش پزشکی امروز(شانزدهم تیرماه) برگزار شد.

به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، دکتر سیدحسن هاشمی در مراسم معارفه دکتر محمدرضا فراهانی معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت گفت: اگر نگاه ما به دانشجو ابزاری نباشد می‌توانیم با مشاوره درست و مسئولیت دادن به دانشجویان در امور مختلف و مربوط به خودشان، آنها را در فراگیری مدیریت و حضور در جامعه آماده کنیم.

وی از تشکیل شورای فرهنگی در معاونت فرهنگی و دانشجویی این وزارتخانه متشکل از افراد برجسته فرهنگی کشور خبر داد و اظهار کرد: امیدواریم با حضور دکتر فراهانی به زودی شاهد نتایج عملی تشکیل این شورا باشیم.

وزیر بهداشت با تأکید بر اینکه معاونت دانشجویی حوزه دانشجویی مسئولیت سنگینی را به عهده دارد، تصریح کرد: برای انجام مسئولیت در این حوزه لازم است به مأموریت‌ها و منابعی که برای آنها درنظر گرفته شده است، توجه شود.

وزیر بهداشت با بیان این مطلب که با حضور معاون جدید فرهنگی و دانشجویی، این معاونت دچار تغییر و تحول بخصوص در کیفیت خواهد شد، به تجارب فرهنگی و قرآنی دکتر فراهانی اشاره کرد و خاطرنشان کرد: امیدواریم با وجود این تجارب، در حوزه خوابگاه‌ها اقدامات خوبی انجام شود و مشکلات به حداقل برسد.

دکتر هاشمی توجه به برنامه‌ریزی صحیح، مسائل رفاهی دانشجویان، تربیت بدنی و برنامه‌های هنری را از زمینه های جذب دانشجویان دانست و افزود: رابطه ما مثل رابطه روحانیت با مردم است و چه بسا این رابطه به لحاظ ارتباط با جان مردم نزدیک‌تر و حساس‌تر است.

وی خواستار همفکری و تعامل همه مدیران و کارشناسان این معاونت برای ایجاد فضای با نشاط و ارتباط مثبت بین دانشجویان و مدیران شد و افزود: با وجود فضای بانشاط و تعامل مناسب و مطلوب، مشکلات دانشجویان مطرح و حل می شود.

هاشمی در پایان ابراز امیدواری کرد که دکتر فراهانی با کمک کارشناسان این معاونت در زمینه‌های فرهنگی و رفاهی گام‌های خوبی بردارند و همان گونه که شایسته ملت و کشور و نظام جمهوری اسلامی است، انجام وظیفه کنند.

در این مراسم، معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت نیز به بیان مشکلات مربوط به حوزه معاونت دانشجویی پرداخت و گفت: اگر بستر مناسب در این حوزه نداشته باشیم، دانشجویان نمی توانند با آرامش به آموزش علم و دانش بپردازند.

دکتر فراهانی با تاکید بر لزوم فراهم آوردن بسترهای مناسب رفاهی و فرهنگی، اظهار کرد: با کمک گرفتن از صندوق رفاه می‌توان بخشی از مشکلات دانشجویان را مرتفع کنیم.

وی افزایش خوابگاه‌های دولتی، پرداختن به برنامه‌های فوق برنامه و تربیت بدنی و افزایش سرانه کلی برای فراهم کردن زمینه برای آموزش هر چه بهتر دانشجویان را از برنامه‌های معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشت و گفت: امیدواریم با مدیران و کارشناسان با انگیزه در این معاونت بتوانیم در این حوزه تحولی را در جهت تعالی ایجاد کنیم.
gggggggg