انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: اجرای طرح تابستانه دین پژوهان حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان لرستان
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان لرستان گفت: طرح تابستانه دین پژوهان حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان لرستان در حال اجراست.

به گزارش خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) -منطقه لرستان، حجت الاسلام فاطمی نیک در جمع خبرنگاران، بیان کرد: طرح تابستانه دین پژوهان حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان لرستان در قالب طرح حفظ قرآن و کارگاه‌های معرفت افزایی که مسائل اخلاقی، قرآنی و انقلابی را در برمی گیرد با حضور۳۵ نفر از دین پژوهان این حوزه در حال اجراست.

وی با بیان اینکه این طرح طی دو روز در هفته و تا پایان ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود، افزود: در این طرح مسائلی از قبیل اخلاق در قرآن، اخلاق عملی و وظایف انسان مومن و وظایف جوان مومن انقلابی ارائه می‌شود.

مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان لرستان از استمرار این طرح پس از ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: در مرحله تکمیلی این طرح تابستانه علاوه بر برگزاری کارگاه‌های آموزشی مهارت‌های تشکیلاتی، سیر مطالعاتی هدفمند که با شیوه‌ای نوین ۲۰ جلد انتخابی از آثار شهید مطهری را در برمی گیرد، ارائه می‌شود.

فاطمی نیک تصریح کرد: در این سیر مطالعاتی، آثار شهید مطهری با شیوه‌ای نوین که شیوه هستی‌شناسی، جریان‌شناسی و انسان‌شناسی را در برمی گیرد و توسط حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان احصا شده است، به دین پژوهان ارائه می‌شود.