انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: بررسی عفاف و حجاب دانشجویان دانشگاه آزاد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از بررسی موضوع عفاف و حجاب در دانشگاه آزاد با حضور رئیس این دانشگاه خبر داد.

قاسم جعفری در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری ایسنا با اشاره به جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: در ابتدای جلسه اعضای کمیسیون گزارشی از سفر خود به استان اردبیل ارائه کردند.

وی در ادامه گفت:‌ گلایه‌هایی در خصوص نبود همکاری وزارت آموزش و پرورش وجود دارد که معاون پارلمانی این وزارت‌خانه جهت توضیحاتی در خصوص مدارسی که در هنگام ثبت نام پول دریافت می‌کنند حضور پیدا کرده بود که ایشان معتقد است این گونه نیست و بنا شد اعلام شود که شهروندان گزارش‌های خود را به مجلس ارائه کنند.

سخنگوی کمیسیون آموزش همچنین از حضور رئیس دانشگاه آزاد در کمیسیون متبوعش خبر داد و گفت: ایشان جهت توضیح در خصوص بخش‌نامه‌ای که به حراست دانشگاه آزاد مبنی بر این که نباید برخوردی در خصوص عفاف و حجاب صورت بگیرد، صادر کرده بودند در جلسه کمیسیون حضور پیدا کردند.

جعفری خاطر نشان کرد:‌ طبق توضیح رئیس دانشگاه آزاد ایشان دستور تغییر روش برخورد با عفاف و حجاب توسط حراست دانشگاه را داده‌اند اما در متن بخش‌نامه دخیل نبوده به همین دلیل ایراداتی به متن وارد است.

وی با بیان این که رئیس دانشگاه آزاد نسبت به برخورد با رعایت نکردن عفاف و حجاب حسن نیت داشت تصریح کرد:‌ اعضای کمیسیون دغدغه‌های خود را بیان کردند و طبق نظر کلی باید روش‌های منطقی و فرهنگی برای برخورد با این مقوله در دانشگاه‌ها در پیش گرفته شود.