انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: نظر مثبت هيتسفلد در دعواي انتقال رويس
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
نظر مثبت هيتسفلد در دعواي انتقال رويس

اوتمار هيتسفلد که پيشتر با هردو باشگاه بوروسيا دوتموند و بارين مونيخ همکاري کرده است، اختلاف مابين اين دوباشگاه بر سر موضوع مارکو رويس را به ديد مثبت مي‌نگرد.

نظر مثبت هيتسفلد در دعواي انتقال رويس 1



به گزارش "ورزش سه"، اين مربي 65 ساله گفت: يک چنين درگيري لفظي از اعتبار بوندسليگا نمي‌کاهد. حتي ميتواند باعث پويايي و جان‌بخشيدن به فضاي حاکم بر فوتبال کشور بشود.

هيتسفلد در پاسخ به اين سوال که آيا اين امکان وجود دارد که پس از لواندوفسکي و ماريو گوتسه، مارکو رويس سومين ستاره زردپوشان باشد که سر از بايرن درمي‌آورد گفت: "دليلي ندارد بايرن مونيخ بگويد ديگر بازيکني از دورتموند به خدمت نمي‌گيريم. نمي‌توان چنين قولي داد. بايد واقع‌بين باشيم. بايرن براي داشتن بهترين تيم، هرکاري مي‌کند؛ از جمله جذب بهترين بازيکنان. فراموش نکنيم که دورتموند رويس را به همين شيوه از چنگ مونشن‌گلادباخ درآورد: با ورود به مسئله مفاد قراردادش."

در چند روز گذشته کارل هانتس رومنيگه رئيس بايرن، بارها در مورد آينده مارکو رويس و پايان قراردادش با دورتموند در سال 2015 و هزينه انتقالش به مبلغ 35ميليون يورو سخن گفته بود که واکنش‌هاي تندي را از سوي دورتموندي‌ها در پي داشت.