انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: فان‌خال: هنوز فسيل نشدم!
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
فان‌خال: هنوز فسيل نشدم!

سرمربي تازه‌وارد منچستر‌يونايتد با تاکيد بر خريد آنخل دي‌ماريا گفت، هنوز براي موفقيت در فوتبال فسيل نشده است. او همچنين عنوان کرد جام‌جهاني هيچ چيز جديدي براي او نداشته است.

فان‌خال: هنوز فسيل نشدم! 1



منچستريونايتد فصل گذشته با ديويد مويس نتايج بدي را کسب کرد. کسب اين نتايج ضعيف باعث شد تا مسئولان منچستريونايتد او را از کار برکنار و لوئيس فان‌خال هلندي را به عنوان سرمربي جديد خود انتخاب کنند تا اين مربي هلندي بتواند منچستر را به دوران اوج بازگرداند.

لوئيس فان‌خال در آستانه شروع ليگ برتر در نشستي مطبوعاتي شرکت کرد و درباره شرايط تيمش با خبرنگاران به صحبت پرداخت. اين مربي هلندي روز جمعه 63 ساله شد اما عنوان کرد براي موفقيت در فوتبال انگليس بيش از حد پير نيست. او در ابتداي نشست خبري خود گفت: هنوز فسيل نشدم و براي موفقيت پير نيستم. هنوز در تمرينات شرکت مي کنم و تيمم را خودم تمرين مي دهم. علاوه بر آن هنوز هم با ماشين در تمرينات تيمم حاضر مي‌شوم. رانندگي در انگليس کار سختي نيست. فقط بايد پشت سر ماشين جلويتان حرکت کنيد. قبلا سال 1996 با ماشينم در انگليس رانندگي کردم و مي‌دانم رانندگي در اين کشور چگونه است. درباره فوتبال و آغاز ليگ برتر هم هيچ نگراني ندارم . فوتبال، فوتبال است و همه جا به يک شکل. من هم مربي‌اي هستم که در کشور‌هاي مختلف مربيگري کردم و تجربه زيادي دارم.

سرمربي هلندي منچستر‌يونايتد ادامه داد: نبايد بازيکنان فعلي منچستر را با زمان مويس مقايسه کرد. هر مربي شيوه مختلفي دارد و به شکل مختلفي از يک بازيکن بازي مي‌گيرد. نبايد فراموش کرد که من تيم ناقصي تحويل گرفتم. چهار، پنج بازيکن در خط حمله دارم اما هيچ هافبک کناري ندارم. فکر مي‌کنم به همين خاطر باشد که به آنخل دي‌ماريا نياز داشته باشيم. اميدوارم بتوانيم او را به زودي به خدمت بگيريم. دوست دارم هر طور شده دي‌ماريا را به خدمت بگيريم.

فان‌خال درباره جذب بازيکنان هلندي در زمان نقل و انتقالات تابستاني گفت:‌ اگر مطمئن شوم که بازيکنان هلندي در سطح منچستر‌يونايتد هستند براي جذب آنها اقدام خواهم کرد. بازيکنان هلندي نسبت به بازيکنان ديگر کشورها معمولا ارزان‌تر هستند و اکثر آنها در آکادمي‌هاي فوتبال به خوبي رشد کردند اما سوال اينجاست آيا اين بازيکنان توانايي بازي در ليگ برتر را دارند يا خير؟

جانشين ديويد مويس در منچستر‌يونايتد درباره حضور گيگز در کادر مربيگري اين تيم ادامه داد:‌ دوست داشتم دستيارم شناخت خيلي زيادي از تيم داشته باشد. قبلا در تيم هايي هم که مربيگري کردم سعي کردم از مربياني استفاده کنم که شناخت زيادي از تيم داشته باشند. با گيگز رابطه نزديکي دارم. بازيکنان نيز به خوبي او را مي شناسند و مي‌دانند که براي موفقيت در اين تيم بايد راه گيگز را در پيش بگيرند. براي من سن بازيکن مهم نيست . هر بازيکني که خوب بازي کند به تيم راه پيدا مي کند.

سر آلکس فرگوسن سرمربي سابق منچستريونايتد زماني که ديويد مويس هدايت اين تيم را بر عهده داشت در ورزشگاه ها حضور داشت. فان‌خال در پاسخ به اين سوال که حضور فرگوسن در ورزشگاه ها فشار را روي او زياد مي کند يا خير گفت: فرگوسن تنها براي من آرزوي موفقيت کرده است . فقط همين. اين موضوع که فرگوسن به ورزشگاه‌ها مي‌آيد تا بازي تيم را ببيند طبيعي است. اگر من هم جاي او بودم همين کار را مي‌کردم . حضور فرگوسن در ورزشگاه هيچ فشاري روي من نمي‌آورد.

فان خال 63 ساله در پايان درباره اينکه چه درسي از جام جهاني برزيل گرفته است گفت:‌ جام جهاني هيچ چيز جديدي به من نداد. همه سيستم هايي که تيم‌ها در جام جهاني استفاده مي‌کردند قديمي بود و قبلا در تيم‌هاي مختلف ديده بوديم.

منچستر‌يونايتد در اولين ديدار فصل جديد ليگ برتر شنبه هفته آينده در ورزشگاه اولدترافورد به ديدار سوآنزي مي‌رود.