انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: خداحافظي افشين قطبي با هواداران شيميزو
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
خداحافظي افشين قطبي با هواداران شيميزو

سرمربي پيشين تيم شيميزو اس‌پالس با انتشار پيامي از هواداران اين تيم خداحافظي کرد.

خداحافظي افشين قطبي با هواداران شيميزو 1



افشين قطبي که به تازگي به دليل کسب نتايج ضعيف از سمت سرمربيگري تيم فوتبال شيميزو اس‌‌پالس اخراج شده است با انتشار پيامي در سايت رسمي خود از هواداران اين تيم خداحافظي کرد.

افشين قطبي در سايت رسمي خود اين پيام را گذاشت: خداحافظ شيزوکا. سه‌ سال و نيم به يکباره به پايان رسيد. از اينکه از کادرفني‌ام، بازيکنانم و هواداران شيميزو که همانند خانواده‌ام هستند، جدا مي‌شوم احساس خيلي بدي دارم. در اين مدت تمامي قلب و روحم، خونم و عشقم را پاي شيميزو ريختم. نتايج همه پيشرفتي را که ما در اين مدت داشتيم، نشان نداد ولي اين ماجراجويي الهام‌بخش نسل جديدي بود. اصلاً از کاري هم که در اين تيم کردم، پشيمان نيستم و تنها خاطرات شگفت‌انگيز در ذهن و قلبم نقش بسته است. از صميم قلبم به خاطر عشق، فداکاري و حمايتي که از من داشتيد، قدرداني مي‌کنم. به خاطر حمايت‌هاي هميشگي‌تان از شما تشکر مي‌کنم. هميشه به خاطرم خواهيد ماند. خداحافظ شيزوکا.

قطبي 50 ساله که پيش از اين هدايت تيم ملي ايران را بر عهده داشت در سال 2011 به سرمربيگري شيميزو اس‌پالس منصوب شد و در همان فصل اول با اين تيم به مقام دهمي دست يافت. با وجود جوانگرايي افشين قطبي در شيميزو اين تيم پيشرفت خاصي نداشت و در فصول 2012 و 2013 با اين تيم به مقامي بهتر از نهمي در جي‌ليگ دست نيافت.

او در 17 بازي که در فصل جاري جي‌ليگ هدايت شيميزو را بر عهده داشت رکورد شش پيروزي، هشت شکست و سه تساوي را از خود بر جاي گذاشت.