انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: نامه اتحادیه دانشگاه‌های غیردولتی به لاریجانی در حمایت از فرجی‌دانا
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
اتحادیه دانشگاه‌ها و موسسه‌های آموزش عالی غیردولتی کشور در نامه‌ای به رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که «رویکرد وزارت علوم در زمان مدیریت آقای فرجی دانا در راستای تقویت آموزش عالی بخش غیردولتی بوده است.»

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اتحادیه دانشگاه‌ها و موسسه‌های آموزش عالی غیردولتی کشور با ارسال نامه‌ای به رئیس مجلس شورای اسلامی عملکرد دکتر فرجی دانا، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری را در جهت تقویت بخش غیردولتی آموزش عالی قابل دفاع دانست.

در این نامه آمده است:‌

"هرچند بخش غیردولتی آموزش عالی با مشکلات عدیده‌ای مواجه است که درخواست‌های این اتحادیه در فرصت مناسب جهت تنظیم برنامه ششم توسعه و بودجه سال 94 تقدیم می‌شود تا با عنایت ویژه جنابعالی مورد توجه واقع شود.

اما آنچه هم‌اکنون موجب تصدیع شد آن است که زمزمه‌هایی مبنی بر اعلام وصول استیضاح آقای دکتر فرجی دانا شنیده می‌شود که باعث تعجب شده است، لذا با تاکید بر حق نظارتی مجلس و با اعلام آنکه نمی‌خواهیم استیضاح مذکور را به برخوردهای جناحی و سیاسی منتسب کنیم، اما بر این نکته تأکید می‌کنیم خسارتی که در سال‌های گذشته بر بخش غیردولتی نظام آموزش عالی رفته است بزودی قابل جبران نیست. لذا از نظر شورای مرکزی این اتحادیه عملکرد هشت‌ماه گذشته وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دوران تصدی آقای دکتر فرجی دانا جهت ترمیم بخشی از خسارات وارده بوده است. به همین دلیل عملکرد وی را قابل دفاع دانسته و از ایشان حمایت می‌کنیم. "