انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: حراست‌ دانشگاه حق برخورد با مظاهر بدحجابی را ندارد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
معاون امور مجلس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با مسائل فرهنگی در دانشگاه نباید برخورد سیاسی کنیم و آنها را ابزار قرار دهیم.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین علی عسکری در جلسه تودیع و معارفه رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج با دفاع از بخشنامه اخیر دانشگاه که حراست‌ها را از برخورد با مظاهر بدحجابی منع کرده است، افزود: برخی موارد به کمیته ارشاد و کمیته امر به معروف و نهی از منکر ارتباط دارد که از این پس دیگر حراست‌ها حق دخالت ندارند.

وی با بیان اینکه هم جایگاه حراست و هم جایگاه معاونت فرهنگی در دانشگاه تعریف شده است، اظهار کرد: جریان اقتدارگرا که در بحث انتخابات کم‌ آورد، سعی کرد در این خصوص فضاسازی رسانه‌ای صورت دهد، ما منطق داریم و آن هم بر مبنای عقلانیت و اصولگرائی و ارزش‌گرائی است، روش های فرهنگی ما با روش‌های برخی دوستان اقتدارگرا و افراطی متفاوت است.

معاون امور مجلس دانشگاه آزاد اسلامی افزود: تساهل و تسامح در حوزه‌های فرهنگی در گذشته و در زمان اصلاحات صورت گرفته است، کما اینکه افراط در دوره اصولگرایی و در دولت قبل صورت گرفته و ما هر دو را در دانشگاه آزاد نفی می‌کنیم.

همچنین در این مراسم حجت الاسلام عبدالرضا جمالزاده نماینده تام‌الاختیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در استان فارس، بوشهر،کهگیلویه و بویراحمد هم در این مراسم بیان کرد: مسئولیت نباید به منزله شکار باشد، بلکه آن را امانتی بدانیم که باید به دیگری پس دهیم.

وی افزود: مدیران دانشگاه آزاد باید فعال در جلسات شرکت کنند نه منفعل باشند، تکریم ارباب رجوع، توسعه دانشگاه، جذب هیئت علمی از خود استان‌ها و گسترش رشته‌ها باید مدنظر روسای دانشگاه‌های آزاد قرار گیرد.

نماینده تام‌الاختیار دانشگاه آزاد اسلامی در استان فارس، بوشهر،کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه باید در تکریم ارباب رجوع فعالیت بیشتری داشته باشیم و دانشجو را با روی گشاده بپذیریم، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی فعال‌ترین هئیت امنا را دارد و از مدیران انتظار داریم که از روزمرگی پرهیز کنند، چراکه باید نوآوری و ابتکار داشته باشیم.

وی توجه به فعالیت‌های فرهنگی در سطح دانشگاه‌های آزاد را امری مهم برشمرد و افزود: توجه به مقوله فرهنگ از کارهای زیربنائی است که باید مد نظر باشد.

در پایان این مراسم طی حکمی از سوی دکتر میرزاده فردین بوستانی به عنوان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج منصوب و از خدمات کرم جانی‌پور تجلیل شد.

در این مراسم احمد غلام محمد زارعی نماینده شهرستان بویراحمد و دنا، معاونان استاندار، روسای دانشگاه‌های استان و جمع کثیری از مدیران و مسئولان اجرائی حضور داشتند.
نقل قول: معاون امور مجلس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با مسائل فرهنگی در دانشگاه نباید برخورد سیاسی کنیم و آنها را ابزار قرار دهیم.

حرف زیاد میزنن ...
دانشجو رشته علوم سیاسی رو برای مقاله سیاسی توبیخ میکنن25r30
خودتون دیگه تا تهشو بخونید:4fv:
فعلا که مارو.......