انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: دانشگاه آزاد عجله ای برای فروش اموال مازاد ندارد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه طرح تجمیع واحدهای تهران با استفاده از املاک موجود در تهران انجام می شود، گفت: طرح تجمیع واحدهای تهران در جهت ارتقای کیفیت ساختمان ها انجام می شود.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، محسن هاشمی گفت: در طرح تجمیع واحدها از اموال و دارایی های خود واحدها استفاده می‌شود و اگر زمانی سخن از فروش اموال به میان می آید درآمد آن تنها صرف امور عمرانی واحد می شود.

وی با بیان اینکه دانشگاه هیچ عجله ای برای فروش اموال مازاد ندارد، افزود: البته فروش املاک به راحتی امکانپذیر نیست و تا زمانی که به پول آن نیاز نباشد ملکی به فروش نمی رسد، از سوی دیگر پیش از فروش املاک سعی می شود ارزش افزوده آن افزایش یابد و سپس فروخته شود. به عنوان مثال املاک واقع در خیابان پاسداران ارزش افزوده بالایی دارند و اگر قرار باشد آنها فروخته شوند قطعا در راستای منافع دانشجویان، اساتید و دانشگاه مصرف می شوند.

وی درباره تامین منابع مالی طرح تجمیع واحدهای تهران خاطر نشان کرد: این منابع مالی از دو طریق دارایی های خود دانشگاه و دیگری بوسیله تبدیل به احسن کردن اموال مازاد تامین می شود.

معاون عمرانی دانشگاه آزاد گفت: دکتر میرزاده از ابتدای مدیریت خود اگرچه بر اجرای طرح تجیمع تاکید داشتند اما دستور دادند که منابع مالی آن از غیر از شهریه دانشجویان تامین شود تا هیچ گونه فشاری به دانشجویان تحمیل نشود.