انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: حالا دیگر هواوی هم با تیزر های تمسخر آمیز برای اپل شاخ و شانه می کشد !
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
از آن زمان که کمپانی اپل سلطان بلامناظع دنیای تلفن های هوشمند بود مدت زیادی نمی گذرد.اما با وارد شدن شرکت های مختلف به عرصه تولید اسمارت فون ها ، اپل دیگر قادر به حکمرانی در این بازار نیست.کار به جایی رسیده که شرکت های نسبتا نوپای چینی هم برای اپل شاخ و شانه می کشند.

امروز هواوی تیزری برای اسمارت فون آینده خود با نام Honor 3C Play منتشر کرده که در این تصویر به وضوح با ترکیب ۲ کاراکتر ۳  و C لوگوی اپل را هدف گرفته است.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
حالا دیگر هواوی هم با تیزر های تمسخر آمیز برای اپل شاخ و شانه می کشد ! 1
جالب اینجا است این گوشی ۵ اینچی با پردازنده ۴ هسته‌ای خود تنها حدود ۷۲ یورو قیمت خواهد داشت!
از مشخصات این اسمارت فون ارزان قیمت می توان به یک صفحه‌نمایش ۵ اینچی ۷۲۰p اچ‌دی از نوع IPS و با تراکم پیکسلی ۲۹۴ پیکسل بر اینچ ، پردازنده ۴ هسته ای مدیاتک MT6582 با فرکانس ۱.۳ گیگاهرتز ، یک گیگابایت رم و ۴ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقاء اشاره کرد.
این گوشی که اندکی مشخصات پایین تری نسبت به دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
Honor 3C  دارد ، همچنین دارای یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در پشت و مجهز به سیستم عامل اندروید ۴.۲.۲ جلی‌بین است.
همان‌طور که در تصاویر مشاهده می‌کنید هواوی سعی کرده قیمت پایین این گوشی را یک سلاح قدرتمند برای مبارزه با  گوشی‌های گران‌قیمت و نسبتاً ضعیف اپل (مانند آیفون ۴S و ۵C) معرفی کند. به ادعای هواوی حتی با قیمت حدود ۹۷ دلار هم ، این گوشی قرار است عملکردی سریع داشته باشد.
نظر شما چیست ؟ آیا هواوی و شرکت های مشابه توان مقابله با اپل را دارند ؟