انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: مشخصات اسمارت فون سامسونگ گلکسی آلفا به بیرون درز کرد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
در اوایل سال جاری اخباری پیرامون دستگاهی با بدنه فلزی از سامسونگ منتشر شد ، از آنجایی که این شرکت پرچمداران خود را با بدنه پلاستیکی و از سری گلکسی اس روانه بازار می کند ، شایعات موجب شد عده ای به این باور برسند که این بار سامسونگ قصد سنت شکنی دارد.
TecMundo تصویری را از اسمارت فون جدید سامسونگ دریافت کرده که به نوعی یک بازاریابی برای این محصول است . هر چند کماکان خبری از فلزی بودن بدنه این اسمارت فون منتشر نشده است .
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مشخصات اسمارت فون سامسونگ گلکسی آلفا به بیرون درز کرد 1
ظاهرا بسیاری از خصوصیات گلکسی آلفا روی این تصویر درج شده ، با وجود منتشر شدن این تصویر ، سامسونگ هنوز این اطلاعات را تایید نکرده است .
باتوجه به مشخصات درج شده در این تصویر گلکسی آلفا دارای یک صفحه نمایش ۴.۷ اینچ سوپر آمو ال ای دی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۷۲۰ است که با دو گگیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت فضای داخلی روانه بازار خواهد شد . مدل ۶۴ گیگابایت این اسمارت فون نیز عرضه خواهد شد ، همچنین گلکسی آلفا فاقد اسلات حافظه میکرو اس دی می باشد .
از دیگر مشخصات این اسمارت فون می توان به سنسور اثر انگشت ، سنسور ضربان قلب ، USB3 ، بلوتوث نسخه ۴ ، ۴G LTE ، همچنین دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۲.۱ مگاپیکسل در جلو به همراه سیستم عامل اندروید ۴.۴ و باتری ۱۸۶۰ میلی آمپر اشاره کرد .
این منبع همچنین اضافه کرده که دستگاه دارای پردازنده اگزینوس ۸ هسته ای خواهد بود ، هر چند فعلا شماره مدل این سنسور مشخص نشده است .
در مورد قیمت و زمان ورود به بازار این اسمارت فون خبری در دست نیست اما انتظار می رود اواخر ماه آگوست یا اوایل سپتامبر روانه بازار شود .