انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: باغ خانگی خود را به این صورت تزئین نمایید
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
بازی اعداد

یك‌ها

همیشه قرار دادن عنصری برجسته و متمایز در دكوراسیون باغچه، كاری ساده است. آن عنصر، چه در مركز فضا قرار بگیرد و چه در گوشه‌ای از آن؛ چشم می‌تواند بخوبی قدرت آن را بفهمد و ببیند.

باغ خانگی خود را به این صورت تزئین نمایید 1

دوتایی‌ها

استفاده از دو عنصر دكوراتیو مشابه در دكوراسیون باغچه، راهی برای خلق قابی به‌منظور به تصویر کشیدن منظره‌ای زیبا یا تعیین محدوده ورودی باغچه است. این كار می‌تواند به دكوراسیون، تقارنی چشم‌نواز ببخشد.

سه‌تایی‌ها

تركیب‌هایی سه‌تایی از عناصر دكوراتیو می‌تواند همه‌جا بخوبی استفاده شود. برای مثال، سه گلدان دكوراتیو، سه نوع گیاه یكسان و همچنین سه گلدان یك شكل با ابعاد مختلف یا با گیاهان متفاوت می‌تواند در دكوراسیون باغچه بدرخشد. شما می‌توانید همواره از تركیب‌های كلاسیك در كاشت گیاهان در باغچه استفاده كنید؛ تركیبی از عنصری بلند و لاغر یا عنصری با ارتفاع متوسط و عنصری پهن و خوابیده روی زمین در كنار هم.

چهارتایی‌ها

معمولا، چهار عنصر یكسان برای دكوراسیون فضاهای رسمی استفاده می‌شود. برای مثال، فضای نشیمن زیبایی را می‌توان در باغچه در نظر گرفت و حریم آن را در چهارگوشی كه به‌وسیله چهار درخت یكسان به‌وجود آمده است، تعیین كرد. همچنین، بستر گل‌های باغچه می‌تواند با چهار بوته گل رز یكسان، چهار جعبه هرمی شكل یا چهار کره پوشیده از گل بنفشه، زیبا و چشمگیرتر شود.

باغ خانگی خود را به این صورت تزئین نمایید 1

فرد، اما صحیح

بوته‌های بزرگ باید با تعداد فرد در دكوراسیون قرار گیرند تا جلوه‌ای بهتر داشته باشند. این گیاهان، حتی زمانی كه در گروه‌های متقارن در دكوراسیون باغچه استفاده می‌شوند، نیاز به عضوی مركزی در گروه خود دارند تا جلوه نهایی را تكمیل كند. اگر احساس كردید که جلوه كار، چیزی كه باید باشد، نیست، به عناصری دكوراتیو كه فكر می‌كنید دارای مشكل‌ است، عددی دیگر بیفزایید یا از آنها عددی كم كنید.
باغش باشه.باغ خونگیش پیش کش:cool:
والاع