انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: بیماری دردناک تمام فرزندان خانواده
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
و قسمتی از بدن را بد شکل کنند. این بیماری ها کمتر قابل درمان هستند.
باشگاه خبرنگاران: بیماری های نادری که بر روی ظاهر انسان تاثیر می گذارند هر کدام دارای عواقب خاص هستند برای مثال یک نوع سندروم خاص و نادر باعث می شود تا پاها بیش از اندازه رشد کرده و ناقص شوند. سندروم "کروزن" از جمله بیماری هایی است که باعث می شود جمجمه و سر انسان دچار مشکلات مختلفی شود. مهمترین این مشکلات خارج شدن جمجمه از شکل اصلی و طبیعی خود است.

 

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بیماری دردناک تمام فرزندان خانواده 1
[size]
"کایدنس تایتر" کودکی سه ساله است که به همراه مادر و سه برادر و خواهر خود از این بیماری رنج می برد اما مشکل او کمی با دیگر اعضای خانواده فرق داشته است.
این دختر بچه در بدو تولد به صورت سه قلو به همراه دو بچه دیگر به دنیا آمد اما سر او بدشکل‌ترین و خارج فرم ترین سری بوده است که تا به حال در یک انسان دیده شده است.

 

[/size]
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بیماری دردناک تمام فرزندان خانواده 1
[size]
عکس رادیولوژی که از جمجمه این کودک گرفته شده است نشان می دهد که جمجمه در حالتی بوده است که می توانست باعث له شدن مغز درون سر شود و پزشکان مجبور بودند جمجمه او را در همان هفته دوازدهم تولد عمل کنند.
این عمل جراحی که انجام آن در دنیا بسیار نادر است بیش از 5ساعت به طول انجامید ولی نتیجه ای مثبت داشت. این روزها "کایدنس" به راحتی زندگی می کند و قدرت یادگیری اش نیز به مانند بچه های عادی است.[/size]