انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: بررسی گوشی LG G3
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
وقتی G3 را در دست می گیرید یک حس فوق العاده ای را به شما منتقل می کند که این موضوع را زیبایی شناسان تایید می کنند.

این تلفن هوشمند قوس دار طراحی شده تا وقتی آن را در دست می گیرید به راحتی بتوانید از کلیدهای پشتی استفاده کنید، بدون اینکه از رها شدن آن احساس نگرانی داشته باشید. بدنه این گوشی از پلاستیک ساخته شده و طراحی آن در نگاه اول به شما حس فلزی بودن آن را منتقل می کند. همچنین این طراحی باعث می شود که اثر انگشت شما بر روی آن باقی نماند پس دیگر نیازی به تمیز کردن وقت و بی وقت آن ندارید. دور تا دور این گوشی را یک نوار فلزی در بر گرفته که لوکس بودن را به آن اضافه می کند.

وقتی از روبرو به آن نگاه می کنید تنها چیزی که به چشم می خورد لوگو ی ال جی و خروجی صدا و دوربین دوم آن است. در دیواره های اطراف این گوشی چیزی به جز ورودی شارژر و هدفون نخواهید دید چراکه تمام دکمه های مورد نیاز به قسمت پشت نقل مکان کرده اند و به لطف این کوچ نشینی کناره های دستگاه لاغر تر شده است.

ابعاد G3 معادل ۸٫۹*۷۴٫۶*۱۴۶٫۳ میلیمتر است. اما در قسمت پشتی اتفاقات دیگری هم در جریان است. کلید پاور و کلیدهای صدا زیر دوربین اصلی این تلفن هوشمند تعبیه شده اند، درست همانند مدل قبلی این کمپانی یعنی G2 اما با کمی تغییرات. اما به جز دوربین و کلیدها هنوز دو دارایی دیگر باقی مانده آن هم ۲ فلاشLED قدرتمند و البته قابلیت جدیدی به نام Laser Auto Focus که در سمت چپ دوربین تعبیه شده است.

اصلی ترین بخشی که اغلب از چشم مان دور می ماند سخت افزار است. چراکه در هنگام خرید اطلاعات زیادی را در مورد سخت افزار وسیله مورد نظر به دست نخواهیم آورد و یا اطلاعات زیادی را در خصوص سخت افزار یک گوشی هوشمند نداریم . از این رو گاها پیش می آید که پس از خرید متوجه می شویم که وسیله انتخاب شده با معیارهای ما همخوانی نداشته و دچار دل زدگی خواهیم شد.

پس به شما پیشنهاد می کنیم قبل از خرید حتما در خصوص وسیله ای که قصد خرید آن را دارید تحقیق کنید تا مجبور نشوید با ضرر آن را بفروشید و محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

بررسی گوشی LG G3 1