انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: نیمار:هریک از خالکوبی هایم،معنا ومفهومی دارند!
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
در یکی از بزرگترین باشگاه های دنیا بازی می کنم و این افتخار را دارم که پیراهن بارسا را برتن می کنم»


نیمار ستاره برزیلی باشگاه بارسلونا درگفتگو با وب سایت رسمی این باشگاه شرکت کرد. او با اشاره به حضورش در باشگاه کاتالان گفت:« برای من افتخار بزرگی است که بخشی از تاریخ باشگاه بارسلونا باشم.»
نیمار در جریان رقابت های جام جهانی 2014 ودربازی تیم ملی کشورش مقابل کلمبیا از ناحیه کمر مصدوم شد و با شکستگی یکی از مهره های کمرش روبرو شد. او حالا به روزهای اوج بازگشته و درادامه صحبت هایش گفت:« هوادارانم، محبت زیادی دارند و در تمام دنیا از این محبت برخوردارم؛ حتی درکشورهایی که توقعش را ندارم، همه به من لطف دارند.»
او یادآوری کرد که انسان شادی است و شیفته شغلش است:« من از کارهایی که انجام می دهم لذت می برم. منظورم فوتبال بازی کردن است. من در یکی از بزرگترین باشگاه های دنیا بازی می کنم. به علاوه این افتخار را دارم که پیراهن بارسا را برتن می کنم ودرکنار بازیکنانی توپ می زنم که خودم طرفدارشان هستم و تحسینشان می کنم.»
ستاره برزیلی در ادامه در مورد 14 خالکوبی ای که برروی بدنش انجام داده صحبت کرد و گفت:« هر کدام از این خالکوبی ها معنا و مفهوم خودشان را دارند ولی 4 تا از آنها خاص وویژه هستند. یکی مربوط به مادرم است؛ یکی مرتبط با خواهرم است؛ خالکوبی بعدی متعلق به پسرم است ویکی دیگر هم به پدرم تعلق دارد.»

نیمار:هریک از خالکوبی هایم،معنا ومفهومی دارند! 1
خالکوبی هاش خوشکلن