انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: همایش ملی «دین و تکامل» به میزبانی دانشگاه شهرکرد برگزار می‌شود
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
‌مسئول روابط عمومی دانشگاه شهرکرد از برگزاری همایش ملی «دین و تکامل» با هدف بررسی روند تکامل در عالم حیات در این دانشگاه خبر داد.

محمدرضا زارعیان در گفت‎وگو با خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه چهارمحال و بختیاری، اظهارکرد: همایش ملی دین و تکامل با هدف تجمیع اندیشمندان و محققان علوم مختلف و بررسی مبحث تکامل در عالم حیات و تولد میدان‌هایی جدید در کندوکاش این علم، به همت دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه شهرکرد، 12 و 13 شهریور 93 در این دانشگاه برگزار می‌شود.

وی افزود: این همایش ملی با محوریت تکامل انسان از دیدگاه ادیان، تکامل در بستر محیط ‌زیست و شواهد زیستی و محیطی تکامل با شرکت دانشجویان دوره‌ کارشناسی و تحصیلات تکمیلی، طلاب و اساتید برگزار می‎شود.

به گفته زارعیان، علاقه‌مندان می‌توانند در زمینه‌ مقالات مربوط به رشته‌های علوم‌انسانی، علوم دینی و حوزوی با زمینه‌ مطالعاتی رابطه با آفرینش، تحقیقات و موضوعات علمی در حیطه‌ پزشکی مرتبط با تکامل، رشته‌های مرتبط با علوم زیستی و مولکولی و تحقیقاتی در رابطه با تکامل موجودات زنده و موارد مشابه و رشته‌ها و تحقیقات مربوط به محیط‌زیست و تأثیرات آن در فلور و فون طبیعت، در این همایش ملی شرکت کنند.

زارعیان با بیان اینکه کمیته علمی همایش ملی دین و تکامل برای کلیه شرکت کنندگان در همایش علاوه بر گواهی فرهنگی، گواهی پژوهشی نیز صادر می‌کند، اظهارکرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام، ارسال مقالات و کسب اطلاعات بیشتر به تارنمای دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.GeraPress.com صفحه همایش ملی دین و تکامل مراجعه کنند.