انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: چيني‌ها «چگونه اژدهای خود را تربیتی کنیم 2» را به مرز 500 ميليون رساندند
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
چيني‌ها «چگونه اژدهای خود را تربیتی کنیم 2» را به مرز 500 ميليون رساندند 1
به گزارش سينما خبر؛ انیمیشن موفق کمپانی دریم وورکز با این فروش موفق شد تا انیمیشن های موفق دیگری چون «ریو 2» و «فیلم لگو» را در باکس آفیس جهانی پشت سر بگذارد.


انیشمن موفق «چگونه اژدهای خود را تربیتی کنیم 2» تنها در روز افتتاحیه اش در چین فروشی 5.6 میلیون دلاری را ثبت کرد و جایگاه خودش را در میان پرفروش ترین انیمیشن‌های سال تثبیت تر از پیش کرد.


این انیمشین که ادامه قسمت اول انیمیشنی به همین نام است و دین دبیوس آن را کارگردانی کرده، صبح روز پنج شنبه آمار فروشش را در بازار جهانی به 501.8 میلیون دلار رساند. این در حالی است که 170.6میلیون دلار از این فروش در بازار داخلی آمریکا به دست آمده و 331.2 میلیون دلار نیز در بازار بین‌المللی فروش کرده است.


«اژدهای 2» تازه در چین فروشش را آغاز کرده و همین هفته در ایتالیا نیز روی پرده‌های نقره‌ای رفت.


چيني‌ها «چگونه اژدهای خود را تربیتی کنیم 2» را به مرز 500 ميليون رساندند 1


انیمیشن «ریو 2» در مجموع 494 میلیون دلار فروش کرده بود که 131.3 میلیون دلار آن در بازار آمریکا و 362.7 میلیون دلار آن در بازار بین‌المللی بود. فیلم «لگو» کمپانی برادران وارنر هم که پرفروش ترین انیمیشن سال آمریکا شد، 257.7 میلیون دلار در آمریکا و 210.3 میلیون دلار در بازار بین‌المللی فروش کرده بود و در مجموع 468 میلیون دلار به دست آورده بود.


داون توییبین مدیر بازاریابی انیمیشن «اژدها 2» ابراز امیدواری کرد که موفقیت این انیمیشن باز هم ادامه پیدا کند و گفت این انیمیشین رسیدن به نقطه‌های جدید از توانایی تکنیکی برای کمپانی دریم وورکز بوده است.


در انیمیشن ‌«چطور اژدهایتان را تربیت کنید 2» کیت بلانشت و آمریکا فرارا از جمله صداپیشگان آن هستند.


«چطور اژدهای خود را تربیت کنید 1» در سال ۲۰۱۰ اکران شد. این فیلم بر اساس رمانی به همین نام ساخته شده و محصول شرکت دریم ورکز انیمیشن است. داستان این فیلم که بر اساس رمانی از کرسیدا کوول نوشته شده، درباره یک وایکینگ جوان به نام هیکاپ است که در سرزمینش مدام مورد حمله اژدهاها قرار می‌گیرد و مردم این سرزمین (وایکینگ‌ها) شجاعانه به جنگ با اژدها می‌پردازند.


عاشق این کارتونمHeartHeartHeart
BlushBlushBlushHeartHeart ممنون خیلی مفید بودBlushHeart
من عاشق این سریالم اما هنوز فیلم سینماییش رو ندیدم
توضيحات كامل بودSmile
منم خیلی یکشو دوس داشتم...
کارتون معروفیه