انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: ادامه صدرنشینی اندروید در بازار جهانی در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۴
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
طبق گزارش IDC اندروید به صدر نشینی خود در فروش تلفن های هوشمند در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۴ ادامه می دهد. با فروش ۲۵۵ میلیون گوشی هوشمند در این فصل اندروید موفق شد در رتبه بک و بالاتر از iOS قرار گیرد. با این میزان فروش اندروید ۸۴.۷ درصد بازار تلفن های هوشمند را در اختیار دارد. همچنین این میزان فروش در این فصل رکورد جدیدی را برای این سیستم عامل محبوب رقم زده است که نسبت به سه ماهه دوم سال گذشته شاهد رشدی ۳۳ درصدی بوده است.

در جایگاه دوم شرکت اپل با فروش ۳۵.۲ میلیون گوشی هوشمند موفق به رشدی ۱۲.۷ درصدی نسبت به سال گذشته بوده است. به نظر می رسد که سهم اپل از بازار جهانی سال به سال کاهش می یابد بطوریکه سهم ۱۳ درصدی این شرکت در سه ماهه دوم پارسال، امسال به ۱۱.۷ درصد  کاهش داشته  است.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ادامه صدرنشینی اندروید در بازار جهانی در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۴ 1 میزان فروش گوشی های هوشمند در سه ماهه دوم ۲۰۱۴ و مقایسه با مدت مشابه سال گذشته
در  جایگاه سوم ویندوز فون با سهمی ۲.۵ درصدی از بازار جهانی قرار دارد که در مقایسه با میزان فروش در سال گذشته این سیستم عامل هم افتی ۰.۹ درصدی را تجربه کرده است. بلک بری هم تنها توانسته ۰.۵ درصد از این بازار را در اختیار بگیرد. در کل در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۴ تعداد ۳۰۱.۳ گوشی هوشمند در جهان به فروش رفته است که نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته ۲۵.۳ درصد رشد داشته است و بیانگر بازاری پر رونق در این زمینه می باشد.
نظر شما دربازه آینده این بازار چیست؟ بنظر شما کدام شرکت می تواند موفق تر عمل کند و کفه ترازو را به نفع خود تغییر دهد؟
به نظر من اگه بلک بری گوشی z30را عرضه کند وتبلیغ های خوبی داشته باشد شاید جای ویندوز فون را بگیرد؟