انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: مقایسه قبل از معرفی : گلکسی نوت ۴ در مقابل گلکسی نوت ۳ ، تفاوت در چیست ؟
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
با مشخصاتی که از دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سامسونگ Galaxy Note 4 به بیرون درز کرده  است، ما فکر کردیم که به مقایسه بین مشخصات آن و Galaxy Note 3 بپردازیم تا ببینیم که از چه محصولی در سوم سپتامبر رونمایی خواهد شد. یادآور می شویم که این مشخصات نهایی نیستند و ما کمی نمک آن را زیاد کرده ایم. اما اگر این قضاوت را مجاز بدانید، می توانید ایده خوبی برای آنچه از Galaxy Note 4 انتظار دارید داشته باشید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مقایسه قبل از معرفی : گلکسی نوت ۴ در مقابل گلکسی نوت ۳ ، تفاوت در چیست ؟ 1
بزرگترین چیزی که از این جدول مشخص می شود،  این است که Galaxy Note 4 واقعاً از لحاظ سخت افزاری چند پله بالاتر از Galaxy Note 3 قرار دارد. صفحه نمایش متراکم QHD، ویرایش جدید SoC به همراه ۴ گیگابایت رم در گلکسی نوت ۴، همان چیزی است که ما امیدوار بودیم در این محصول به کار گرفته شود. اما باید ببینیم از نظر زیبایی طراحی، سامسونگ از چه موادی در Note4 استفاده کرده است و آیا همان ظاهر قدیمی را حفظ کرده است یا خیر؟ علاوه بر این تثبیت کننده تصاویر و رزولوشن بالای دوربین می تواند جایزه ی خوبی برای طرفداران سامسونگ باشد. اما چیزی نیست که قبلاً انتظار آن را نداشته باشیم!
ما همچنان می بایست منتظر مشخصات باتری و امکانات نرم افزاری Note 4 باشیم. اما تا حدودی مطمئن هستیم که سامسونگ یک مدعی جدید در دستان خود دارد. حال باید دید آیا این سه جنبه از ویژگی ها، می تواند موفقیت این محصول در بازار را تضمین کند یا خیر.
نظر شما در این باره چیست؟