انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: آموزش حرکاتی برای گرم کردن بدن قبل از ورزش
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
گرم کردن بدن قبل از هر فعالیت ورزشی یکی از مهمترین بخش های هر برنامه ورزشی می باشد. علم ورزش همیشه به مخاطبین خود این توصیه را بارها مطرح کرده است، که حتما" به گرم کردن بدن اهمیت دهید. اما شاید شما هم به تازگی فعالیت ورزشی رو شروع کرده باشید و به خوبی از مراحل دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
گرم کردن بدن  آگاه نباشید. ما در این بخش ویدئویی رو برای شما آماده کرده ایم که گرم کردن بدن رو به شما آموزش می دهد.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
آموزش حرکاتی برای گرم کردن بدن قبل از ورزش 1 اما قبل از اینکه ویدئو رو مشاهده کنید به این نکات خوب توجه کنید: قبل از اینکه دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
حرکات کششی  رو برای گرم کردن بدن انجام بدید، حتما" با دویدن آهسته یا حرکات نرمشی درجه حرارت بدن و گردش خون را بالا ببرید تا بافت های بدن آمادگی کشش رو داشته باشند. بعد از این مرحله، حرکات کششی انجام دهید و سپس حرکات ورزشی برای گرم کردن بدن البته این بخش از گرم کردن شامل حرکات عمومی است و بعد از آن حتما" حرکات تخصصی باید انجام شود. البته توصیه می کنیم مطلبی که در خصوص دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
گرم کردن بدن  هست رو حتما" مطالعه کنید.