انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: کپی چینی گلکسی نوت ۴ آمد !
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
امروزه دیگر برای هیچ کدام از ما تعجب آور نیست اگر بشنویم نسخه کلون پرچمدار یک شرکت توسط شرکت های چینی ساخته و قبل از نسخه اصلی روانه بازار شده است . این بار نوبت گلکسی نوت ۴ سامسونگ است تا با این وضعیت روانه بازار شود . در ادامه با اخبار تکمیلی گجت نیوز را همراهی کنید .
شرکت Goophone که در حال حاضر کلون آیفون را نیز به نام خود ثبت کرده ، این بار گلکسی نوت ۴ کلون را در چین رونمایی کرده است . نام این گوشی هوشمند Goophone Note 4 است که با توجه به اطلاعات منتشر شده از گلکسی نوت ۴ کاملا شبیه به این محصول است .
Goophone N4 دارای پردازنده مدیاتک MT6592 هشت هسته ای با فرکانس ۱.۷ گیگاهرتز ، ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی بهره می برد .همچنین یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی عقب و ۵ مگاپیکسلی در قسمت جلو این نسخه وجود دارد .
صفحه نماییش ۵.۷ اینچ با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ و باتری ۳۲۰۰ میلی آمپر وسیستم عامل اندروید ۴.۴ کیت کت نیز از دیگر ویژگی های این محصول است .
البته باید توجه داشته باشید که نسخه اصلی این اسمارت فون با پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۸۰۵ و ۴ گیگابایت رم ، صفحه نمایش اچ دی ، سنسور اثر انگشت و مانیتور ضربان قلب است . سایر مشخصات گلکسی نوت ۴ در زمان معرفی رسمی توسط سامسونگ اعلام خواهد شد .