انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: ۲۵ میلیون آمریکایی در انتظار خرید آیفون ۶
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
بر روی تقویم ، ۲۳ روز تا معرفی رسمی نسل جدید اسمارت فون های محبوی اپل ، آیفون باقی مانده است.محصولی که از بدو ورود خود دنیای تلفن همراه را متحول کرد.۱۸ شهریور ماه امسال انتظارات برای آیفون ۶ به پایان رسیده و پرچم دار جدید اپل معرفی خواهد شد.
اپل به داشتن طرفدارانی وفادار به آیفون می نازد و همیشه حساب وبژه ای بر روی این کاربران باز کرده است ، زیرا خیلی کم پیش می آید که یک طرفدار پروپاقرص آیفون به سمت گوشی دیگیری برود.اکنون آیفون در آمریکا چیزی حدود ۴۲ درصد از بازار تلفن های هوشمند را در اختیار داشته و طبق نظر سنجی های انجام شده حدود ۳۵ درصد از دارندگان فعلی این محصول تمایل به خرید آیفون ۶ دارند.در حقیقت با توجه به اینکه حدود ۱۷۵ میلیون نفر در این کشور از تلفن های هوشمند استفاده می کنند ، اپل می‌تواند روی فروش ۲۵ میلیون آی‌فون ۶ به کاربران آمریکایی امید داشته باشد.دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
۲۵ میلیون آمریکایی در انتظار خرید آیفون ۶ 1
در میان دارندگان نسخه‌های مختلف آی‌فون آنهایی که گوشی‌های قدیمی‌تر دارند، بیشتر مایل به ارتقا هستند، در برابر تنها ۲۴ درصد دارندگان فعلی آی‌فون ۵S مایل به ارتقا هستند.
از سوی دیگر عرضه آی‌فون ۶ که صفحه نمایش بزرگ‌تری دارد، می‌تواند خبر بدی برای سامسونگ باشد. در حال حاضر نزدیک به ۷۰ درصد سهم گوشی‌های هوشمند با صفحه نمایش بزرگ‌تر از ۴٫۵ اینچ در آمریکا، از آن سامسونگ است و عرضه یک آی‌فون با صفحه نمایش بزرگ، مستقیما سامسونگ را به چالش می‌کشد.