انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: استفاده از تکنولوژی IZat برای اولین بار در اسمارت فون ال جی G3
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
LG در این هفته اعلام کرده است که پرچمدار ۲۰۱۴ خود یا همان LG G3، اولین گوشی هوشمندی است که از فناوری محیط های داخلی کوالکوم یا IZat به صورت تجاری استفاده می کند، البته در حال حاظر تنها کاربران کره ای قادر به استفاده از این فناوری می باشند و می توانند محل دقیق خود را در داخل مراکز خرید کشور کُره جنوبی پیدا کرده و مسیرشان را انتخاب کنند.

IZat بر Wi-Fi و جی پی اس و دیگر سنسور هایی که در یک گوشی هوشمند پیدا می شوند متکی است، هم چنین در کنار این ها، اپلیکیشنی مخصوص نیز به شما کمک می کند تا محل دقیق خود را داخل یک ساختمان پیدا کرده و حتی اگر داخل ساختمانی چند طبقه هم باشید، مشکلی ایجاد نخواهد شد.
کوالکام با بهره گیری از دو سنسور کاملا عادی و موجود در هر اسمارت فونی، یعنی وای فای و GPS توسط یک اپلیکیشن مخصوص با همین نام، مسیریابی داخلی را راه اندازی کرده است. در این صورت اگر شما در یک پاساژ چند طبقه باشید، به راحتی می‌توانید حتی بین طبقات برای مسیریابی راحت تر از این اپلیکیشن استفاده کنید و مکان مورد نظر را سریع تر پیدا کنید.
به نظر می رسد شما میتوانید قابلیت IZat را در خارج از کُره جنوبی نیز بر روی LG G3 خود روشن کنید اما نمی توانید از آن استفاده کنید، برای استفاده از آن نیاز به دانلود اپلیکیشنی به نام Dawul map دارید که می توانید آن را به دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
رایگان از گوگل پلی دریافت کنید .
در آخر باید اضافه کنیم هنوز مشخص نیست که آیا قابلیت IZat بر روی دیگر مارکت ها و یا دیگر گوشی های هوشمند قابل استفاده هست یا خیر.