انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: پیش ګویی های نستراداموس
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2 3
آیا می دانید تا به حال اکثر پیش بینی های نستراداموس درست از آب در آمده؟

آیا می دانید انقلاب اسلامی ایران یكی از پیشگویی های نستراداموس بوده است؟

آیا می دانید جنگ جهانی دوم توسط نستراداموس پیش بینی شده بود ؟!

آیا میدانید نستراداموس نزدیك به 500 سال پیش جنگ بین ایران و عراق را پیش بینی كرده بود؟!

آیا می دانید حادثه 11 سپتامبر نیز از پیشگویی های داموس است!



نوستراداموس كه نام واقعیش میشل دونوتردام (Michel de Notredame) است در خلال سالهای ۱۵۰۳ تا ۱۵۶۶ میلادی می‏زیست. او جهان را به خوبی می‏شناخت و رویدادهای چهار قرن بعد از خود را با دقت پیش‏بینی نمود. تقریبا تمام پیشگویی‏های وی، در مورد حوادث تاریخی به حقیقت تبدیل شده ‏اند !

برخی از پیشگویی های نوستراداموس بشرح زیر است :

رهبری رستاحیز جهانی بی شک از ایران خواهد بود :
پیش از ظهور منجی در ایران حكومت اسلامی برقرار شده است و از این كشور انقلابی جهانی تدوین و تدارك دیده می شود و همان گونه كه نستراداموس نیز به طور صریح پیشگویی كرده بوده رهبری رستاخیز جهانی بی شك از ایران خواهد بود...

ایران و جنگ جهانی سوم :
در این سانتوری ایران را یكی از دو قطب جنگ جهانی سوم معرفی می كند كه در آن زمان منجی ظهور خواهد كرد.
رهبر پاریس اسپانیای بزرگ را، اشغال خواهد كرد، كشتی های بزرگ جنگی در برابر محمدی ها كه از پارتیا (ایران) و مدیا (سرزمین شام) برخاسته اند خواهند ایستاد، آن ابر مرد، سیكلاد(اروپا) را فتح خواهد كرد و آنگاه انتظاری بس طولانی در بنادر یونان و تركیه حكمفرما خواهد شد.

حمله ایران به اسرائیل :
در میدان های نبرد در ماد (ایران) و عربستان و ارمنستان دو سپاه بزرگ سه بار گرد هم می آیند و در نزدیكی سواحل روز ارس خانواده سلیمان بزرگ از هم پاشیده می شود.
نوستراداموس ایران را از جمله عوامل دخیل در بروز و وقوع جنگ جهانی سوم به شمار می آورد. شب هنگام در آسمان تیره مشعلی رو به خاموشی دیده خواهد شد در مركز شهر رن، جنگ و خشكسالی روی خواهد داد كمك متحدین اروپائی خیلی دیر خواهد رسید، پرشیا (ایران) یورش خواهد آورد و ماگدونیا را به محاصره خود در خواهد آورد.

ایران علیه فرانسه :
نوستراداموس ایران را از جمله عوامل دخیل در بروز و وقوع جنگ جهانی سوم به شمار می آورد.
تو ای فرانسه! اگر از آب های لیگوریا گذر کنی خود را در میانه دریا و جزایر در محاصره خواهی یافت پیروان محمد در برابر تو خواهند ایستاد و همچنین تو ای دریای آدریاتیک! استخوان خران و اسبان را خواهی جوید! شاهزاده ی لیبایی (که نماینده حکومت نیرا (ایران) است در غرب به قدرت خواهد رسید یک فرانسوی از اعراب به شدت مکدر خواهد شد. زبان عربی بر فرانسوی پیشی خواهد گرفت.

حمله ایران به اروپا :
در اینجا سخن از حمله ایران به کشور های شمال است. مردم خاورمیانه بسیار زودتر از این رویداد عظیم زیر تاثیر نور ماه قرار می گیرند و همین امر موجب می شود که گروه بی شماری از آنان بعد از سال هزار و هفتصد به خارج فرستاده شوند تا مردمان شمالی را تماماً به بندگی و یوغ خود در آورند.

حمله ایران به فرانسه و اتحاد ایتالیا با ایران :
فرانسه، محکوم خواهد شد که از سوی پنج کشور هم پیمان خود نادیده گرفته می شود ونس و الجزایر، به وسیله ی اهالی پرشیا به حرکت در خواهند آمد لیون، سویل و بارسلون شکست خواهند خورد آنها به خاطر ونیزی ها نمی توانند از آنجا با شتاب بگذرند.

محاصره بیزانس توسط ایرانیان :
در این سانتوری نوستراداموس بیان می کند که ایران همراه منجی آخر زمان خواهند بود و آغازگر جنگهای بزرگ خواهند بود. شاهزاده عرب قیام خواهد کرد، مریخ، خورشید، ناهید و شیر و حکومت کلیسا در دریا از پای در خواهند آمد در پرشیا (ایران) نزدیک به یک میلیون مرد جنگی مصر و بیزانس را به محاصره در خواهند آورد، شیطان به راستی، با چشمان برهنه دیده خواهد شد.

جنگ در کشورهای عربی :
در این شعر واره بیان شده است که قبل از ظهور منجی جنگ تمامی کشور های عربی را فرا خواهد گرفت. در این هنگام جنگ تمام کشورهای عربی را فراخواهد گرفت و بین مردم بر سر تصاحب قدرت و حکومت اختلاف شدیدی بروز خواهد کرد. در این دوران آنچنان اختلاف و تشنج در جامعه بالا خواهد گرفت که مردم در عقاید خود دچار تردید و دو دلی خواهند شد حالات روحی آنها کاملا دگرگون می شود. در این شرایط مردم تمام روز آرزوی مرگ خواهند کرد در پس از آن ظهور منجی نزدیک است.

آشوب در عربستان :
طبق روایات اسلامی که از امام صادق نقل شده است، عبدالله که هم اکنون پادشاه عربستان است، آخرین پادشاه عربستان خواهد بود و او به دست مخالفان خود کشته خواهد شد. آنگاه که عبدالله بمیرد، مردم عربستان در انتخاب جانشین او به توافق نخواهند رسید و بین سران و قبایل و گروه های مختلف بر سر کسب قدرت اختلافات عمیقی به وجود خواهد آمد و این اختلافات به خواست خداوند تا ظهور منجی ادامه خواهد داشت.

انقلاب ایران :
در این سانتوری از دو اقلاب بزرگ در جهان سخن آورده که یکی از آن دو انقلاب ایران است دو انقلاب بزرگ از برج زحل در جهان رخ خواهد داد که حکومت های جهان را دگرگون خواهد کرد اما آن سواران تیزرو که به هر سوی عالم راه خواهند یافت سرانجام به خانه باز خواهند گشت.

جنگ ایران و عراق :
این سانتوری به وضوح، حمله صدام حسین به ایران و حامیان عربی و غربی او را توضیح می دهد، قانون کلیسا همان آمریکا است که بر اثر حملات مکرر ایران به کشتی های نفتی و جنگی آمریکا و کشور های عربی تسلیم شد. فرمانده عرب، مریخ، خورشید، ناهید و برج اسد قانون کلیسا از راه دریا تسلیم می شود به سوی ایران، نزدیک به یک میلیون سرباز بیزانس و مصر، یک اژدهای راستین حمله می برد.

انقلاب ایران و امام خمینی :
این سانتوری به وضوح انقلاب ایران، تبعید امام خمینی به فرانسه و سپس پیروزی انقلاب ایران را بیان نموده است. شورش، گرسنگی و جنگ بی پایان در فارس جنبشی بزرگ که شاه را رسوا می کند پایان آن در فرانسه آغاز می شود و از سوی یک کاهن است که در جای دوری نشسته است. با توجه به این پیشگویی هایی که درخلال سالهای ۱۵۰۳ تا ۱۵۶۶ میلادی انجام شده(400تا 500 سال گذشته)برخی از این اتفاقات تاکنون رخ داده.


اینم لینک مستند البته میدونم بیشتریا دیدن ..واسه اونایی که ندیدن
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://dl1.afdownload.com/2011/video/Nostradamus-2012.zip
آیا می دانید که بیشتر حرفهایی که هم اکنون از نوستراداموس منتشر می شود حقیقتا متعلق به او نیست و بنا بر سیاستهای قدرتها ایجاد شده و سپس به او نسبت داده می شود؟HuhHuhHuhConfused

فرید خان واقعا مطلب مفیدی بود ولی بیشتر حرفهایی که از زبان نوستراداموس گفته می شود همانطوری است که گفتم

ولی اینها رو نشنیده بودم دستت درد نکنهSmile
خواهش میکنم ، ولی سینا جان از نظر من بیشتر سخن هایی که در مورد پیش ګویی های نوستراداموس هست خیالی بیش نیست.
یکی از چرت ترین پیش ګویی ها ګوشه ای اګر اشتباه نکنم از جنګ جهانی دوم هست که ګفت بعد از این جنګ جهان متمدنی باقی نخواهد ماند.
بیشتر پیش ګویی هاش اشتباه شده.
نقل قول: آیا می دانید که بیشتر حرفهایی که هم اکنون از نوستراداموس منتشر می شود حقیقتا متعلق به او نیست و بنا بر سیاستهای قدرتها ایجاد شده و سپس به او نسبت داده می شود؟
اره خیلی هاشون مطلق به او نیست
بابا دم ایران گرم بااین کشورگشاییش
نقل قول: نوستراداموس ایران را از جمله عوامل دخیل در بروز و وقوع جنگ جهانی سوم به شمار می آورد.

سینا به این نکته دقت کردی؟؟؟
نقل قول: ایران علیه فرانسه :
جالبه اون موقع که این اتفاق میوفته معلوم نیست امریکا داره چه غلطی می کنهBig Grin
من با دیدن برنامه اش را که شبکه من و تو برگزار کرد واقعا حیرت زده شدم
يه پيش گوييش اين بود كه گفت 21decemberسال2012زمين نابود ميشه!!!!!!!!!!Exclamation
(04-01-2012، 10:42)فرید_کامیاب نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[ -> ]
نقل قول: سینا به این نکته دقت کردی؟؟؟
[quote]ایران علیه فرانسه :
جالبه اون موقع که این اتفاق میوفته معلوم نیست امریکا داره چه غلتی می کنهBig Grin

امریکا رفته گل بچینهBig GrinBig GrinBig GrinBig Grin
نقل قول: حمله ایران به اسرائیل
امریکا همراه با ناتو رفته گلاب بیارهBig GrinBig GrinBig Grin
Big GrinBig GrinBig Grin
شاید هم ایران حمله می کنه و امریکا رو اروپا رو زود تر میګیره. که کار به ګل چیدن و ګلاب اوردن نرسه.
ولی ایران میتونه اسرا ئیل رو بگیره ولی فرانسه رو نه نمیتونه بگیره به نظر من
صفحه‌ها: 1 2 3