انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: اظهارات ويلانووا پس از شكست مقابل رئال مادريد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
بارسلونا در ديدار برگشت سوپر جام اسپانيا با نتيجه دو بر يك در ورزشگاه سانتياگو برنابئو مغلوب رئال مادريد شد تا نخستين جام اين فصل را از دست بدهد.



تيتو ويلانووا اگر چه تيمش در اين ديدار بازي را واگذار كرد و نخستين جام فصل را مقابل مورينيو از دست داد اما از عملكرد شاگردانش ابراز رضايت كرد و گفت: در نيمه دوم كه با وجود ده نفر شدن حمله مي كرديم و به تيم حريف فشار مي آورديم از بهترين روزهاي دوران چهار ساله ام در بارسلونا بود و بيش از همه روزهاي ديگر به اين تيم احساس افتخار مي كردم. اصلا اين را نمي گويم كه از اين شكست احساس ناراحتي وناكامي مي كنم و يا اينكه رئال ما را نابود كرد. متاسفانه ما در اين ديدار روي دو اشتباه دروازه مان باز شد.نبايد احساس ناميدي كنيم بلكه بايد به قدرت به كار خود ادامه دهيم.ما با وجود ده نفر شدن همچنان در وسط ميدان توپ و ميدان را در اختيار داشتيم و به حريف فشار مي آورديم كه اين براي ما بسيار اهميت دارد.شكست در اين ديدار به معناي پايان همه چيز براي ما نيست.يكشنبه بايد در رقابت هاي لاليگا به ميدان برويم. به خوبي مي دانيم كه رئال توانائي بالائي در گلزني دارد چرا كه بازيكنان بسيار خوبي در تركيب دارد.



وي درباره قرار ندادن دني آلوس در ليست نفرات دعوت شده براي اين بازي گفت: متاسفانه آلوس به هنگام گرم كردن دچار مشكل شد و تشخيص داديم كه او آماده بازي در اين ديدار نيست. به همين سبب ترجيح داديم كه ريسك نكنيم و به او استراحت دهيم.



ويلانووا در پايان درباره تعويض سرخيو بوسكتس و به ميدان فرستادن آلكس سانگ گفت: بوسكتس دوندگي زيادي در اين ديدار داشت. اوكاملا خسته شده بود. سانگ در دقايقي كه در تركيب تيم قرار گرفت نمايش خوبي داشت و به ما كمك كرد.

منبع:دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سایت گل
مسی خوب بود:cool: