انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: دعوت نامه های مراسم ۱۸ شهریور هواوی ارسال شد : اسمارت فون Ascend Mate 7 در راه است
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
هوآوی ارسال دعوتنامه برای رویداد بزرگ خود در چهار سپتامبر را آغاز کرده است.به طور معمول مانند دعوتنامه اکثر رویدادها این دعوتنامه نیز اطلاعات کاملی ارائه نمی دهد اما بر روی آن یک اثرانگشت نقش بسته و در کنار آن یک کد QR با قابلیت ارجاع به وبسایت و اشاراتی در مورد Mate 7 به چشم می خورد.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دعوت نامه های مراسم ۱۸ شهریور هواوی ارسال شد : اسمارت فون Ascend Mate 7 در راه است 1 دعوتنامه هواوی برای رویداد چهار سپتامبر
انتظار می رود تلفن هوشمند شاخص بعدی، هوآوی Ascend Mate 7 باشد که اکنون می توان گفت دارای اسکن اثر انگشت خواهد بود. سایر مشخصات گوشی آن طور که شایعه شده است، پردازنده خود هوآوی که همان Kirin 920 octa-core می باشد، خواهد بود.
همچنین این گوشی از حافظه رم ۲ یا ۳ گیگابایت، یک دوربین عقب ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین جلویی ۵ مگاپیکسل، اندروید ۴.۴ KitKat و رابط کاربری Emotion 3.0 هوآوی برخوردار است. همچنین انتظار می رود هوآوی Ascend Mate 7 در دو مدل با صفحه نمایش ۶ اینچی، یک مدل QHD و دیگری Full HD روانه بازار شود.
رویدادهای برنامه ریزی شده در سپتامبر، هم اکنون بسیار متراکم به نظر میرسند. نمایشگاه IFA در برلین و رویداد معرفی گلکسی نوت ۴ سامسونگ و دیگر محصولات شرکت های قدرتمند بازار  همه به فاصله یک هفته از یکدیگر برنامه ریزی شده اند.
ما که بی صبرانه منتظر معرفی این محصولات جدید در شهریور ماه داغ امسال هستیم.