انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: رابط کاربری LG G3 به محصولات میان رده و پایین رده ال جی می آید
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
با توجه به استقبال خوبی که از رابط کاربری اختصاصی ال جی در اسمارت فون G3 شده است ، این کمپانی در نظر دارد تا این رابط کاربری را برای تبلت ها و اسمارت فون های میان رده و پایین رده خود نیز عرضه کند.
رابط کاربری اسمارت فون G3 ال جی یک پلتفرم سفارشی شده این شرکت بر مبنای سیستم عامل اندروید است که با عرضه این اسمارت فون مورد توجه کاربران قرار گرفته است.همانطور که قبلا هم برایتان نوشتیم اسمارت فون LG G3 موفق به دریافت جایزه بهترین بهترین ها از انجمن Red Dot گردید.
در پی همین موفقیت و استقبال خوب ، اکنون ال جی در نظر دارد تا همین رابط کاربری را تا پایان امسال به دیگر دیوایس های میان رده و پایین رده خود  بیاورد. به عنوان مثال کاربران می‌توانند از رابط کاربری ساده شده دوربین که فقط مهم‌ترین منوها و قابلیت‌ها را نمایش می‌دهد استفاده کنند. همچنین کاربران تلفن‌های میان رده می‌توانند از قابلیت Touch and Shoot ال‌جی که امکان فوکوس و ثبت تصویر با یک لمس به طور خودکار را به کاربر می‌دهد، بهره‌مند شوند.
ال‌جی همچنین کیبورد هوشمند خود را برای سایر تلفن‌های خود ارائه خواهد کرد. این کیبورد پیشرفته علاوه بر قابلیت‌هایی چون حدس زدن واژه بعدی، انعطاف بیشتری دارد و کاربر می‌تواند ارتفاع آن را کم و زیاد کند. ال‌جی مدعی است به کمک این کیبورد میزان اشتباهات تایپی تا ۷۵ درصد کاهش می‌یابند.