انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: ساعاتی پیش بود که در مورد دعوتنامه هواوی برای رویداد اختصاصی خود در ۱۸ شهریور ماه نوش
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
ساعاتی پیش بود که در مورد دعوتنامه هواوی برای رویداد اختصاصی خود در ۱۸ شهریور ماه نوشتیم.یکی از نکاتی که در دعوتنامه هواوی دیده می شد وجود یک اثر انگشت و یک کد QR بود که کاربر را به صفحه ای مربوط به Mate 7 منتقل میکرد.اکنون تصاویری از یک اسمارت فون جدید هواوی منتشر شده که به یک سنسور تشخیص اثر انگشت مجهز است.طبق شنیده های قبلی ، شواهد موجود و تصاویر امروز ، به احتمال زیاد نام این اسمارت فون Ascend Mate 7 است که هواوی آن را در مراسم ۱۸ شهریور معرفی خواهد کرد.
در این تصاویر لو رفته جدید که کیفیت خوبی هم ندارند ، این اسمارت فون در یک قاب قرار داده شده که چیز زیادی از طراحی آن را فاش نمی کند.اما وجود یک سنسور اثر انگشت در قسمت زیر دوربین آن کاملا مشخص است.
ساعاتی پیش بود که در مورد دعوتنامه هواوی برای رویداد اختصاصی خود در ۱۸ شهریور ماه نوش 1
نام اختصاصی این مدل Z100-CL00 است که قرار است با صفحه نمایشی که هنوز سایز دقیق آن مشخص نیست ولی رزولوشن ۷۲۰p دارد وارد بازار شود. پردازنده این دستگاه ناشناس نیز هنوز به طور قطعی مشخص نشده است اما قدرت ۱.۶ گیگاهرتزی آن نشان می‌دهد با یک دستگاه میان رده روبرو هستیم. ۱ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی از دیگر مشخصات این مدل جدید هوآوی است. طبق اطلاعات لو رفته این میان رده هوآوی قابلیت پشتیبانی از دو سیم‌کارت را دارد.
ساعاتی پیش بود که در مورد دعوتنامه هواوی برای رویداد اختصاصی خود در ۱۸ شهریور ماه نوش 1The-mysterious-Huawei-Z100-CL002
ساعاتی پیش بود که در مورد دعوتنامه هواوی برای رویداد اختصاصی خود در ۱۸ شهریور ماه نوش 1The-mysterious-Huawei-Z100-CL001
با توجه به اینکه زمان زیادی تا رویداد اختصاصی هواوی باقی نمانده است به احتمال زیاد در روز های آینده شاهد اطلاعات بیشتری از این محصول جدید خواهیم بود.