انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: وقتی سونی شما را به انداختن گوشیاتان در آب تشویق می کند : اپلیکیشن هایی جذاب که فقط ز
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
انصافا سونی در تولید و عرضه اسمارت فون های ضد آب بسیار خوب عملکرده و یکی از کمپانی های پیشرو در این زمینه است.حال سونی آنقدر از ضد آب بودن گوشی های خود اطمینان دارد که با طراحی اپلیکیشن هایی خاص ، دارندگان محصولات خود را به انداختن گوشی در آب تشویق می کند ! اپلیکیشن هایی که فقط زیر آب کار می کنند !
 سونی با Motim Technologies برای انتشار ۶ اپلیکیشن در Google Play Store کار کرده است، اپلیکیشن هایی که مخصوصاً برای زمانی طراحی شده اند که گوشی خیس است. بعضی از این اپلیکیشن ها مانند Tiny Umbrella و Rainy Oke، اپلیکیشن های جذابی هستند که وقتی چند قطره آب بر روی صفحه نمایش ریخته می شود چیز جالبی انجام می دهند ولی دیگر اپلیکیشن ها از شما می خواهند تا گوشی بطور کامل زیر آب قرار داده شود.
تصاویری که در ادامه مشاهده میکنید متحرک هستند و حجم آنها کمی بالا است.لطفا تا بارگذاری کامل منتظر بمانید
وقتی سونی شما را به انداختن گوشیاتان در آب تشویق می کند : اپلیکیشن هایی جذاب که فقط ز 1
اپلیکیشن Goldie باعث می شود تا از داشتن یک ماهی قرمز کوچک لذت ببرید، ولی زمانی که آن را از آب به بیرون بکشید ناراحت می شود و وقتی باری دیگر گوشی را داخل آب می برید، دوباره خوشحال می شود. زمانی که با گوشی تان کار خاصی ندارید می توانید آن را در تنگ ماهی میز کار خود قرار دهید تا ببینید همکارانتان چطور عکس العمل نشان می دهند.
وقتی سونی شما را به انداختن گوشیاتان در آب تشویق می کند : اپلیکیشن هایی جذاب که فقط ز 1
 امروزه بازی هایی نیاز به ژیروسکوپ داشته باشند زیاد هستند، اما نظرتان درمورد بازی که باید زیر آب بازی کنید چیست؟ Sink Sunk به شما این امکان را می دهد تا زیر دریایی را در یک پیچ و خم دشوار با کج کردن گوشی هدایت کنید اما برای بازی کردن باید گوشی را در داخل آب قرار دهید.
وقتی سونی شما را به انداختن گوشیاتان در آب تشویق می کند : اپلیکیشن هایی جذاب که فقط ز 1
 اپلیکیشن Photo Lab نیز شما را قادر خواهد ساخت تا عکس بگیرید و سپس همانند اتاق های تاریک سنتی برای ظاهر کردن عکس، تظاهر به انجام این فرایند کنید. شما حمام شیمیایی را که برای شستن عکستان می خواهید را در صفحه انتخاب می کنید و سپس گوشی را در آب فرو می کنید و به ارامی می چرخانید. این اپلیکیشن همانند قرار دادن عکس در حمام شیمیایی واقعی عمل می کند و عکس به آرامی در برابر شما تغییر می کند.
وقتی سونی شما را به انداختن گوشیاتان در آب تشویق می کند : اپلیکیشن هایی جذاب که فقط ز 1
Plantimal یک کاکتوس عجیب با چشمانی درشت است و زمانی که آن را در آب قرار می دهید رشد می کند. این یکی شاید نیاز نداشته باشد که گوشی بطور کامل و تمام مدت در آب باشد و یکی دیگر از اپلیکیشن هایی است که برای سر به سر گذاشتن همکاران جالب است.
تمامی این اپلیکیشن ها رایگان بوده و مخصوصاً برای Xperia Z1S ساخته شده است. از آنجایی که سونی نصب آن را بر روی هیچ دستگاهی محدود نکرده است، قطعاً شما می توانید اپلیکیشن ها را بر روی هر دستگاهی استفاده کنید ولی باید از استفاده آن در دستگاه هایی که ضد آب نیستند جلوگیری کنید.