انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: کياني:پيراهن‌هاراشستيم‌شماره‌هايش‌کنده‌شد!
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
بعد از آشتي کنان خطيبي و نظمي به نظر مي رسد اوضاع تراکتور آرام است اما اين تيم هنوز به ثبات نرسيده است.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کياني:پيراهن‌هاراشستيم‌شماره‌هايش‌کنده‌شد! 1
__________________________________________
به گزارش "ورزش سه"، در همین راستا با کیانی کاپیتان تراکتور صحبت کرد و گفت: فوتبال همین است و بالاخره باخت هم جزئی از فوتبال است. به نظر من دو تیم خوب بازی کردند اما موقعیت های گل ما بیشتر بود و متاسفانه روی یک ضربه ایستگاهی گل خوردیم و فکر می کنم نتیجه مساوی عادلانه بود.

او در مورد ناهماهنگی بازیکنان تازه وارد ادامه داد: تیم ما از دو،سه هفته دیگر آماده می شود و در این فصل تغییر و تحولات زیادی داشتیم و مطمئن باشید از هفته پنجم ،ششم تراکتور از لحاظ هماهنگی مشکلی ندارد.

کیانی در خصوص حواشی اخیر تراکتور و دعوای سرمربی و مدیرعامل گفت: نباید اجازه دهیم از همین ابتدای فصل حاشیه ها وارد تیم شود. ما همگی جزو یک خانواده هستیم و به نظر من اصلا نباید در این تیم مشکلات وجود داشته باشد. ما باید بخاطر شرایط حساس تیم در لیگ و مسابقات آسیایی باید روی مسائل اصلی تمرکز کنیم تا نتیجه بگیریم.

او در دعوای خطیبی و نظمی حق را به سرمربی داد و گفت: باید امکانات در تیم باشد تا مربی با راحتی کار کند.آقای نظمی از مدیران خوب هستند اما باید تلاش بیشتری کند تا تیم بتواند با آرامش کار کند. ما می توانستیم جلوی پدیده یک امتیاز بگیریم اما مشکلاتی وجود داشت.

کاپیتان تراکتور در خصوص مشکلات مالی و سایر مسائل هم صحبت کرد: فقط بی پولی مشکل نیست و تیمی که می خواهد قهرمان شود و نماینده ایران در آسیاست باید امکانات خوبی داشته باشد از هتل تا زمین تمرین و ما هر روز در یک زمین تمرین می کنیم و مشکلات دیگری داریم. آقا رسول هم صحبت کرد تا این مشکلات برطرف شود. قرار بود پول بریزند اما هنوز نریختند . ما تا اینجا 7 امتیاز گرفتیم بد کار نکردیم پس خواسته سرمربی و بازیکنان معقول است. مسئولان نباید به این حاشیه ها دامن بزنند و حالا که هواداران با تراکتور آشتی کردند نباید آنها را فراری دهیم.هنوز بازیکنان 30 در صد از قراردادشان را نگرفتند و نباید الکی آرامش را از بازیکنان بگیرند.مسئولان باید به تیم کمک کنند.

او از لباس های تراکتور هم انتقاد کرد و حرف های جالبی زد: کاش لباس هایمان را می شستیم آب می رفت وقتی لباس هایمان را شستیم شماره ها کنده شد! نباید این مشکلات وجود داشته باشد. در این فصل پاداشی هم ندادند. بازیکنانی که امسال به تراکتور آمدند قرادادشان خیلی کم است و با پاداش انگیزه شان بیشتر می شود. امیدوارم این مشکلات حل شود.
چه جالب
:-) استقلالیم ولی تراکتورم دوس دارم;-)
[/color][color=#FF0000]پرسپولیسHeartHeartHeart999999999999