انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: بیانیه بسیج اساتید دانشگاه خواجه نصیر به مناسبت روز قدس
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
بسیج اساتید دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی با محکوم کردن جنایات سفاکانه رژیم صهیونیستی نسبت به مردم مظلوم فلسطین، خواستار حضورعموم مردم روزه دار به ویژه دانشگاهیان جهت شرکت در راهپیمایی روز قدس شدند.

به گزارش سرویس «دانشگاهی» ایسنا، دربیانیه بسیج اساتید دانشگاه خواجه نصیرآمده است: «باردیگر سفاکان صهیونیست تجاوز تازه‌ای را نسبت به مردم بی دفاع غزه آغاز کردند که نتیجه آن بیرحمانه ترین نوع کشتار جمعی زنان و کودکان و مردم بی پناه می‌باشد. مردمی که سالها سرزمین آنان اشغال شده، ازخانه و کاشانه خود آواره شده‌اند و حقوق اساسی آنان پایمال می شود. مردمی که حق انتخاب سرنوشت آنان درانتخابات سال ۲۰۰۶ هر چند در یک جغرافیای بسیار محدودتر از کشور خودشان یعنی باریکه غزه- توسط دستگاه لیبرال دموکراسی غرب به رسمیت شناخته نمی شود، پس از آن نیز هر از چند گاهی مورد تهاجم ددمنشان صهیونیست قرار می گیرند و تأسف آورتر از آن اینکه دبیر کل سازمان ملل نیز برای شهروندان صهیونیست ابراز نگرانی نموده و مقاومت اسلامی و دفاع محدود آنان را محکوم می نماید.

برای متفکران و دانشگاهیان دنیای اسلام روشن است که تجاوز نظامی به غزه و پیش از آن فتنه انگیزی در سوریه و عراق راهکار استکبار جهانی برای سرکوب کردن و به انحراف کشیدن بیداری اسلامی و جلوگیری از نفوذ تفکر اسلام ناب محمدی که خاستگاه آن در عصر حاضر ایران عزیز اسلامی است، می باشد. لکن با ایمان به وعده‌های الهی آینده‌ای روشن و زیبا برای دنیای اسلام و خذلان و نابودی برای دنیای کفر در نزد آنان محرز و مسلم است.

بسیج اساتید دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی لازم می داند از کلیه مردم شریف ایران، دانشجویان و اساتید معزز دانشگاه ‌ا دعوت نماید تا با شرکت هرچه گسترده‌تر در راهپیمایی روز قدس امسال ضمن اعتراض به خیانت‌های دنیای کفر و نفاق موجبات تسکین آلام مردم مسلمان فلسطین و غزه مظلوم را فراهم آورند.»