انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: ابراز همدردی دانشجویان و اساتید علوم و تحقیقات با مردم مظلوم غزه
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
اساتید، دانشجویان و کارکنان واحد علوم و تحقیقات طی طوماری به دبیرکل سازمان ملل متحد با اعلام تنفر از اقدامات چند روز اخیر اشغالگران رژیم صهیونیستی در بمباران و قتل عام غیرنظامیان، همدردی خود را با مردم مظلوم غزه اعلام کردند.

به گزارش سرویس «دانشگاهی» ایسنا، دانشگاهیان و کارکنان این واحد دانشگاهی امروز با تجمع در گلزار شهدای واحد علوم و تحقیقات، ضمن قرائت زیارت عاشورا، با امضاء طوماری به دبیرکل سازمان ملل متحد اعلام کردند: رژیم مجعول اسرائیل که فاقد هرگونه استنادات تاریخی و یک رژیم بی پایه و اساس است با حمله به مراکز غیرنظامی از جمله بیمارستان ها، مدارس و دانشگاه ها و کشتار زنان و کودکان بی گناه، تلاش دارد تا غزه را به یک نسل کشی دیگر در هزار سوم مبدل سازد.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: ما جمعی از دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران بدین وسیله از جنابعالی به عنوان دبیر کل سازمان ملل متحد خواستار طرح فوری موضوع این یورش غیر انسانی در شورای امنیت و توقف و محکومیت قاطع اقدامات غیر بشر دوستانه و غیرانسانی رژیم صهیونیستی هستیم.

رئیس واحد علوم و تحقیقات نیز در این مراسم از دانشگاهیان، متفکرین و آزادی خواهان جهان دعوت کرد با شرکت در راهپیمایی روز قدس، مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان برسانند و اقدامات رژیم صهیونیستی را محکوم کنند.

وی با بیان این که به نظر می رسد استکبار جهانی کمر به ریشه کن کردن اسلام و مسلمین بسته است ، تصریح کرد: باید امت اسلامی به هم بپیوندند و متحد باشند و جلوی زیاده خواهی های ابرقدرت ها را بگیرند .

عباسپور به نقش اندیشمندان جهان اسلام برای جلوگیری از این کشتارها اشاره کرد و افزود: وظیفه متفکرین و اندیشمندان جهان اسلام این است که با هر شیوه ای که می توانند، صدای ظلمی که به مردم غزه می شود را به گوش جهانیان برسانند .

وی ادامه داد: متفکرین جهان که انسانهای آزاد اندیشی هستند باید سران کشورهایشان را که برخی از آنها بویی از انسانیت نبرده اند را تحت فشار قرار دهند تا جلوی این ظلم گرفته شود. انتظار از متفکرین دنیا این است که سران کشورشان را محدود کنند .

عباسپور افزود: جای تأسف است که سران کشورهای عربی این جنایت را نظاره گر هستند و سکوت کرده و کاری انجام نمی دهند.

وی به اهمیت ویژه راهپیمایی روز قدس امسال نسبت به گذشته اشاره کرد و گفت: راهپیمایی روز قدس امسال بسیار حائز اهمیت است. این راهپیمایی مردم فلسطین را امیدوار می کند که در یک گوشه از جهان، مردم ایران پشتیبان آنها هستند.