انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: سرپرستان دانشگاه‌های لرستان و هرمزگان منصوب شدند
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری، طی احکام جداگانه‌ای دکتر خسرو عزیزی را به سمت سرپرستی دانشگاه لرستان و دکترعلی اکبر شیخی فینی را به سمت سرپرستی دانشگاه هرمزگان منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران( ایسنا)، در احکام دکتر رضا فرجی دانا به سرپرستان این دانشگاه‌ها آمده است: امید است با توکل به خداوند سبحان، ماموریت و وظایف سرپرستی دانشگاه‌های لرستان و هرمزگان را برپایه قوانین، سیاست‌ها وبرنامه‌های مصوب به انجام رسانید، بایسته است با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، راهبردهای دولت تدبیر و امید و جلب همکاری دانشگاهیان و صاحب نظران، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری ایفا نمایید.

وزیرعلوم همچنین در نامه‌های جداگانه‌ای از خدمات دکتر حسن زمانیان رئیس سابق دانشگاه لرستان و دکتر احمد نوحه گر رئیس سابق دانشگاه هرمزگان در زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

گفتنی است، دکتر خسرو عزیزی عضو هیئت علمی و دانشیار گروه زراعت و اصلاح نباتات دانشگاه لرستان است و از سوابق اجرایی وی می توان به سرپرستی دانشگاه لرستان در گذشته اشاره کرد.

همچنین دکترعلی اکبر شیخی فینی عضو هیئت علمی گروه مشاوره و راهنمایی دانشگاه هرمزگان است و از سوابق اجرایی وی می توان به تصدی مسئولیت معاونت آموزشی دانشگاه هرمزگان و نایب رئیسی هیات نظارت و ارزیابی آموزش عالی استان هرمزگان اشاره کرد.