انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: برگزاری نخستین همایش ملی "توانمندسازی فردی- اجتماعی با نیازهای ویژه"
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
نخستین همایش ملی" توانمندسازی فردی- اجتماعی افراد با نیازهای ویژه" 23 تا 24 مهرماه جاری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قاینات برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس «دانشگاهی» ایسنا - منطقه دانشگاه علوم پزشکی تهران، این همایش با کمک و همراهی اساتید برجسته و متخصص از مراکز دانشگاهی سراسر کشور در تاریخ 23 تا 24 مهرماه جاری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قاینات برگزار خواهد شد.

گفتنی است، نخستین همایش ملی "توانمندسازی فردی- اجتماعی افراد با نیازهای ویژه" به منظور ایجاد فضای مناسب علمی برای اساتید و متخصصین بین رشته‌ای

(روان شناسی، علوم اجتماعی، علوم تربیتی، علوم توانبخشی، علوم فنی- مهندسی وغیره) و تبادل یافته‌های بنیادی و کاربردی در ارتباط با توان افزایی و توانمندسازی فردی- اجتماعی افراد با نیازهای ویژه و خانواده‌های آنان برنامه‌ریزی شده است.

بر این اساس، برای این همایش هفت محور اصلی شامل بررسی مسائل مربوط به سنجش، تشخیص و شیوع، پیشگیری، آسیب شناسی، حقوق فردی و اجتماعی، اقدامات توانمندسازی، نقش خانواده، نقش مراکزعلمی- آموزشی و نقش نهادهای اجتماعی برای افراد با نیازهای ویژه در نظر گرفته شده است. تمامی اندیشمندان، متخصصان، پژوهشگران، اساتید و دانشجویان از رشته‌های مختلف علمی می‌توانند با ارسال آثارعلمی و پژوهشی در قالب مقاله‌های پژوهشی(میدانی و مروری) و نیز گزارش تجربیات موفق در رابطه با افراد با نیازهای ویژه در این همایش شرکت کنند.